وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 2 دى 1393 ساعت 13:08   |   کد مطلب: 11738
همدان در سومین روز از زمستان سفید پوش می شود
مسئول مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان گفت: از فردا بعدازظهر مجددا با عبور موج ضعیف، در برخی نقاط استان شاهد بارش پراکنده برف خواهیم بود.

به گزارش نافع، نادر پیرتاج همدانی" در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: این موج اوایل روز چهارشنبه از استان خارج شده و سپس تا اواخر هفته جوی نسبتا پایدار و بدون بارش بر آسمان استان حاکم خواهد شد.

وی آسمان استان را صاف تا قسمتی ابری، گاهی نیمه ابری تا 24 ساعت آینده پیش بینی کرد و افزود: صبح فردا در برخی نقاط، احتمال مه صبحگاهی وجود دارد.

پیرتاج همدانی از کاهش سه درجه ای دمای هوای همدان خبر داد و افزود: شب گذشته دمای هوای همدان دو درجه بود که طی امشب این دما به پنج درجه سانتیگراد زیر صفر خواهد رسید.

وی همچنین سردترین نقاط در 24 ساعت گذشته را همدان و کبودراهنگ با دو درجه سانتیگراد زیر صفر و گرمترین شهر را نهاوند با 9 درجه سانتیگراد بالای صفر اعلام کرد.

مسئول مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان با اشاره به میزان بارش باران طی 48 ساعت گذشته تصریح کرد: بارش باران در بهار 21 میلیمتر، اسدآباد 15 میلیمتر، تویسرکان 13 میلیمتر، کبودراهنگ و رزن 12 میلیمتر، همدان 11 میلیمتر، ملایر 6 میلیمتر و قهاوند و فامنین پنج میلیمتر به ثبت رسیده است.

پیرتاج همدانی در پایان همچنین به میزان بارش برف در استان اشاره کرد و گفت: در رزن سه سانتیمتر و در مناطق کوهپایه ای همدان دو سانتیمتر بارش برف گزارش شده است. 

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما