وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 14 آذر 1393 ساعت 18:41   |   کد مطلب: 11399
آمریکا و انگلیس امپراتوری‌های فریبند
امام جمعه موقت ملایر گفت: آمریکا و انگلیس از یک طرف اسلحه و غذا برای گروه‌های تکفیری با هواپیما می‌فرستند و از سوی دیگر مدعی مبارزه با تروریست و داعش هستند و کوه‌های سوریه را بمباران می کنند.

به گزارش نافع به نقل از ملایری‌ها، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن فاضلیان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ملایر با اشاره به سخنی از مقام معظم رهبری اظهار کرد: به راه انداختن جریان تکفیری و مجهز کردن این گروه‌ها برای منحرف کردن جریان بیداری اسلامی می‌باشد.

وی آمریکا و انگلیس را امپراتوری فریب دانست و عنوان کرد: این دو از یک طرف اسلحه و غذا برای گروه‌های تکفیری با هواپیما می‌فرستند و از سوی دیگرمدعی  مبارزه با تروریست و داعش  هستند و کوه‌های سوریه را بمباران می کنند.

امام جمعه موقت ملایر گفت: مردم امروز بیدار شده‌اند و می‌دانند که چه کسانی گروه داعش و گروه‌های تکفیری را به راه انداخته‌اند و چه کسانی آنان را حمایت می‌کنند و تامین  پول و اسلحه این گروه‌ها بر عهده چه کسانی است.

وی تصریح کرد: پس از بیداری اسلامی کشورهای اسلامی مانند عراق، سوریه، بحرین و اردن و بیرون راندن فرعون‌های زمانه کشورهای خود، آمریکا و انگلیس داعش را به راه انداختند تا این جریان را منحرف کنند.

فاضلیان با اشاره به آیات قرآن بیان کرد: خداوند در قرآن از گروه‌هایی که دوست دارد و گروه‌هایی که دوست ندارد نام برده است و متقین، توابین، متطهرین،مقسطین، مجاهدین و محسنین مورد حب خداوند قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به داستان زندگی حضرت نرجس خاتون (س) و وعده امام هادی (ع) به ایشان تصریح کرد: همان گونه که خداوند در قرآن کریم و در آیه 128 اعراف وعده داده است زمین برای متقین ارث گذاشته می‌شود و طبق وعده امام هادی(ع) به مادر امام عصر(عج) این متقین همان امام زمان (عج) می‌باشد.

امام جمعه موقت ملایر با بیان مناسبت‌های این هفته اظهار کرد: در این هفته روز دانشجو در پیش می‌باشد این روز بسیار مورد اهمیت بوده چرا که دانشجویان آینده سازان این مملکت هستند و اگر این گروه دارای بصیرت و در خط الهی باشند کشور ایران بسیار پیشرفت می‌کند.

وی با گرامی داشت روز دانشجو به تمامی دانشجویان عنوان کرد: شهرستان ملایر یک شهرستان فرهنگی بوده و در آن بالغ بر 20 هزار دانشجو در حال تحصیل هستند.

فاضلیان فرا رسیدن ایام اربعین را تسلیت عرض داشت و بیان کرد: امسال میلیون‌ها زائر از ایران و عراق و دیگر بلاد اسلامی  به یاد اسرای کربلا  با پیاده روی در ایام اربعین جواب کسانی که داعش را آورده‌اند و مسلمانان را تهدید می کنند، می دهند.

  وی در خطبه‌های نماز جمعه به روز هواپیمایی، سالگرد شهیدان کشوری و آیت الله دستغیب، آغاز هفته پژوهش و دیگر رویدادهای این هفته اشاره کرد.

انتهای پیام/ر.ح

 

دیدگاه شما