وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 11 آبان 1393 ساعت 10:03   |   کد مطلب: 10564
همدان میزبان حرفه ای ترین مسابقات رالی کشورمی شود
رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان گفت: هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان در تدارک گرفتن میزبانی یکی از بهترین و حرفه ای ترین مسابقات رالی کشور است.

به گزارش نافع محمد امین روحی در گفتگو با خبرنگار مهر در همدان با اشاره به گرفتن میزبانی مسابقات رالی در همدان اظهار داشت: درخواست گرفتن میزبانی رالی زمستانه موسوم به رالی برف و یخ را به فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کشور داده ایم.

وی افزود: متاسفانه بزرگترین مانع برای اجرا نشدن این مسابقات در همدان کمبود منابع مالی هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی همدان است.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان با بیان اینکه برگزاری میزبانی مسابقات کشوری هزینه های سنگینی دارد، گفت: باید بتوانیم هزینه اسکان، غذا و بسیاری دیگر از هزینه ها را برای داورها و سایر عوامل برگزار کننده مسابقات فراهم کنیم که این به تنهایی از توان هیئت خارج است.

روحی عنوان کرد: مهمترین مشکل هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی همدان نداشتن اسپانسر است که باید بخش خصوصی به کمک این ورزش جذاب و مفرح برای جوانان بیاید.

وی با بیان اینکه برای گرفتن این میزبانی به دنبال اسپانسر هستیم، بیان کرد: از مدیرعامل های کارخانه ها و سرمایه گذاران استان همدان می خواهم برای برگزاری این میزبانی مهم به کمک هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی بیایند.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان افزود: خوشحالم که صنایع غذایی سحر همدان در کشتی و کارخانه فولاد ویان در فوتبال اسپانسر شده اند و به کمک ورزش آمده اند و امیدوارم این حرکت فتح بابی برای سایر سرمایه گذاران استان باشد.

روحی درباره رالی زمستانه گفت: مسابقات در رده حرفه ای و آماتور برگزار می شود که در آن سرعت ملاک است و تست های خاکی مطابق استاندارد جهانی است.

وی اضافه کرد: در صورت پیدا کردن اسپانسر این مسابقات را با قوانین روز دنیا برگزار خواهیم کرد و پیش بینی استقبال قابل توجهی را نیز از این مسابقات داریم.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان در پایان گفت: از بخش خصوصی درخواست داریم که اسپانسری این مسابقات را برعهده بگیرند تا شاهد شکوفایی و رشد روز افزون ورزش استان همدان به خصوص در رشته موتورسواری و اتومبیلرانی باشیم.

انتهای پیام/ر.ح

دیدگاه شما