وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 08:18   |   کد مطلب: 14620
هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری همدان اقدام به بین المللی کردن گواهینامه ها می کند
رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان همدان گفت: در حرکتی جدید در غرب کشور، هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری همدان اقدام به بین المللی کردن گواهینامه ها می کند که علاقه مندان می توانند برای ثبت نام به دفتر هیئت واقع در ورزشگاه ملت مراجعه کنند.

به گزارش نافع، محمد امین روحی رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان همدان گفت: استان همدان در رشته اتومبیلرانی و موتورسواری در مسیر پیشرفت قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: رشته اتومبیلرانی و موتورسواری در بین جوانان همدانی همدان از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است و از پرطرفدار ترین رشته ها محسوب می شود.

رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان همدان افزود: سعی ما در هیئت بر این است که برای جذب توریست و گردشگر به همدان با ساخت پیست ها و ساخت سایر زیرساخت های وابسته این دو رشته، باعث جذب منابع مالی و پیشرفت صنعت توریسم و گردشگری در استان شویم.

وی گفت: تنها مشکل فعلی ما در همدان تامین زیرساخت برای این رشته مهیج و پر طرفدار است که در سایر استان ها شهرداری ها پیش قدم شده اند و این زیرساخت ها را فراهم کرده اند.

روحی اظهار کرد: تکنون چندین مسابقه در سطح ملی در همدان برگزار شده و موجب شد تا همدان برای ساعاتی بر روی شبکه ملی ایران برود .

وی درباره برخی فعالیت های هیئت در سال 94 افزود: برگزاری رالی بانوان، برگزاری مسابقه قهرمانی کشور موتور کراس و اعزام تیم اتومبیلرانی آفرود (دودیفرانسیل) استان همدان به مسابقات آفرود کشوری و... از جمله برنامه های آتی ما خواهد بود.

رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان همدان گفت: دریافت میزبانی مسابقات مختلف ملی را در آینده در صورت تامین منابع مالی و کمک مسئولان رده بالای استان در دستور کار قرار خواهیم داد.

وی اظهار کرد: در حرکتی جدید در غرب کشور، هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری همدان اقدام به بین المللی کردن گواهینامه ها می کند که علاقه مندان می توانند برای ثبت نام به دفتر هیئت واقع در ورزشگاه ملت مراجعه کنند.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما