وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 1 دى 1393 ساعت 12:07   |   کد مطلب: 11720
رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان خبر داد ؛
کسب مقام سوم توسط اتومبیلران همدانی در مسابقات کشوری
کسب مقام سوم توسط اتومبیلران همدانی در مسابقات کشوری
رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان گفت: مسابقات قهرمانی کشور اتومبیلرانی آفرود دودیفرانسیل به میزبانی استان قزوین برگزار و اتومبیلران همدانی در این مسابقات مقام سوم را کسب کرد.

محمد امین روحی در گفتگو با خبرنگار ما در همدان با اشاره مسابقات قهرمانی کشور اظهار داشت: مسابقات قهرمانی کشور اتومبیلرانی آفرود دودیفرانسیل به میزبانی استان قزوین برگزار شد.

وی افزود: تیم اعزامی همدان به این مسابقات را بهنام بهشتی در کلاس شش سیلندر کاربراتور، مهدی پناهی در کلاس شش سیلندر کاربراتور، امین ساعی در کلاس شش سیلندر انژکتور و سمیع الدین شجاعی مهر در کلاس چهار سیلندر کاربراتور تشکیل می دادند.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان با بیان اینکه تیم اعزامی همدان عملکرد مناسبی در این مسابقات داشت، گفت: امین ساعی در کلاس شش سیلندر انژکتور در این مسابقات مقام سوم را کسب کرد که کسب این نتیجه افتخاری برای ورزش استان همدان است.

روحی عنوان کرد: خوشبختانه در سال های گذشته اتومبیلرانان و موتورسواران همدانی قدم به هر مسابقه ای گذاشته اند با دست پر از این مسابقات به همدان بازگشته که این نشان از پیشرفت هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی همدان دارد.

اتومبیلرانی همدان

وی با بیان اینکه آفرود از رشته های دشوار اتومبیلرانی است، بیان کرد: آفرود سبکی از رانندگی است که مخصوص شرایط سخت و جاده های بیابانی است و ماشین های دو دیفرانسیل و با قدرت بدنی مناسب می توانند در این زمینه فعالیت کنند.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان یادآور شد: این مسابقات به طور عمده در مسیرهای خاکی، گلی، صخره ای و ناهموار شنی و کویری برگزار می شود و اکثر خودروهای شرکت کننده در این مسابقات از نوع شاسی بلند همچون لندرور، رنجرور، نیسان پاترول، میتسوبیشی پاجرو و تویوتا لندکروز هستند.

اتومبیلرانی همدان

روحی با اشاره به سایر اعزام های هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان به مسابقات خارج استان بیان کرد: در دی ماه سال جاری نیز تیم آفرود استان به مسابقات قهرمانی کشور در سقز استان کردستان اعزام خواهند شد.

وی با اشاره به فصل بارندگی در همدان گفت: موتورسواران و اتومبیلرانان باید پیش از پیش به قوانین راهنمایی و رانندگی در این فصل احترام بگذارند و از لوازم ایمنی مورد نیاز در این فصل استفاده کنند تا شاهد رشد تصادفات در فصل زمستان باشیم.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی همدان عنوان کرد: یکی از اهداف هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی این است که بتواند در راستای کاهش تصادفات یاری رسان راهنمایی و رانندگی باشد و در این راه فرهنگسازی لازم را داشته باشد.

انتهای پیام/ع

دیدگاه شما