وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 24 شهريور 1393 ساعت 13:20   |   کد مطلب: 9510
هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی هیچ صفحه‌ای در شبکه‌های اجتماعی ندارد
رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی همدان گفت:این هیئت به جز سایت رسمی، هیچ صفحه‌ای در شبکه‌های اجتماعی ندارد و با متخلفینی که صفحه‌هایی با نام هیئت ایجاد می‌کنند برخورد قانونی می‌شود.

به گزارش نافع،  محمدامین روحی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان، با بیان اینکه همدان ظرفیت بالایی در رشته اتومبیلرانی و موتورسواری دارد، اظهار کرد: رشته موتورسواری و اتومبیلرانی برای جوانان بسیار جذاب است و مخاطبین رشته ما از سنین 15 سالگی هستند.

وی افزود: برخلاف نظر جامعه این رشته یکی از کم خطرترین رشته‌های ورزشی است ودر  تمامی مسابقات، ورزشکاران از بروزترین لوازم ایمنی استفاده می‌کنند و خانواده‌ها نباید نگرانی از این بابت داشته باشند.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی همدان با بیان اینکه رشته موتورسواری و اتومبیلرانی پر هزینه است، عنوان کرد: موتورسیکلت‌های استفاده شده در این رشته حرفه‌ای هستند و گاهی ارزش این موتورها به 100 میلیون تومان می‌رسد و تنها دلیل آن این است که این موتورها جزو کالای قاچاق محسوب می‌شوند.

وی تصریح کرد: از مسئولین مبارزه با کلای قاچاق درخواست داریم که تمهیداتی را بیندیشند تا این موتورها از مبادی قانونی کشور و با مبلغ کمتری وارد شوند همچنین به دلیل اینکه این موتورها هیچ مدرک شناسایی ندارند موتورسواران این رشته به عنوان قاچاقچی دستگیر می‌شوند که به هیچ عنوان در شأن یک ورزشکار نیست.

روحی با اشاره به بین‌المللی کردن گواهینامه و پلاک در هیئت گفت: ثبت نام صدور اسناد بین المللی، گواهینامه بین المللی برای موتورسیکلت و اتومبیل پایه پایه یک و دو، پلاک بین المللی ترانزیت موتورسیکلت، خودرو سواری و سنگین، دفترچه مالکیت خودرو، کارت عضویت و برچسب کشور ایران آغاز شده است.

وی با اشاره به حاشیه‌سازی برای هیئت در فضای مجازی بیان کرد: هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی به جز سایت رسمی، هیئت هیچ صفحه‌ای در شبکه‌های اجتماعی ندارد و با متخلفینی که صفحه‌هایی با نام هیئت ایجاد می‌کنند از طریق مبادی قانونی پلیس فتا برخورد می‌شود.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی همدان با بیان اینکه تغییراتی در کمیته‌های هیئت در آینده ایجاد می‌شود، بیان کرد: عده‌ای از اعضای کمیته‌های هیئت به دلیل مشاغل کاری و یا بی‌اهمیت شدن نسبت به هیئت توان اداره کمیته‌ها را ندارند که تصمیم بر این شد تا با جابه‌جایی و برکناری چندین مسئول کمیته، اعضای جدید کمیته‌ها را معرفی کنیم.

دیدگاه شما