وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 12 دى 1393 ساعت 18:13   |   کد مطلب: 11966
مسابقات آفرود چندجانبه  به مناسبت دهه فجردر همدان برگزار می‌شود
رییس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی همدان، گفت: برای نخستین بار به مناسبت جشنواره زمستانی و دهه فجر مسابقات آفرود چندجانبه‌ای با حضور بهترین تیم‌های کشور برگزار خواهیم کرد.

به گزارش نافع، محمد‌امین روحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما اظهار داشت: تعیین زمان دقیق برگزاری این مسابقات بر عهده اداره کل ورزش‌ و‌ جوانان و میراث فرهنگی است که به احتمال زیاد اواخر بهمن و یا هفته اول اسفندماه خواهد بود.

ویافزود: این مسابقات در هفت کلاس چهار سیلندر کاربراتور، 6 سیلندر کاربراتور، هشت سیلندر کاربراتور، چهار سیلندر انژکتور، 6 سیلندر انژکتور، هشت سیلندر انژکتور و کلاس آزاد با پیش‌بینی حضور 120 شرکت کننده برگزار می‌شود.

رییس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی همدان،  تاکید کرد: تقسیم‌بندی کلاس‌ها بر اساس قدرت، شتاب و سایر موارد در نظر گرفته شده و در هر کلاس سه نفر برتر معرفی خواهند شد.

روحی در خصوص مکان برگزاری مسابقات چند جانبه بیان داشت: موارد مورد نیاز و از جمله طراحی پیست آفرود به اداره کل ورزش‌و‌جوانان منعکس شده تا از طریق این اداره و هماهنگی‌‌های لازم با میراث فرهنگی و شهرداری، مسابقات در سطح بالایی برگزار شود.
رییس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی همدان با بیان اینکه برگزاری این مسابقات سنگین و پرهزینه است، ابراز داشت: به دلیل برگزاری نخستین دوره این رقابت‌ها نیاز به همکاری و حمایت همه‌جانبه مسئولان و سازمان‌ها به خصوص اداره کل ورزش‌ و‌ جوانان، میراث فرهنگی و شهرداری همدان است.

به گفته وی تعیین زمان دقیق برگزاری این مسابقات بر عهده اداره کل ورزش‌ و‌ جوانان و میراث فرهنگی است که به احتمال زیاد اواخر بهمن و یا هفته اول اسفندماه خواهد بود.

گفتنی است در مسابقات چند جانبه آفرود جشنواره زمستانی تیم‌هایی از استان‌های قزوین، کرمانشاه، کردستان، ایلام، خرم‌آباد، تهران، مرکزی، قم، البرز، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، همدان و مازندران حضور خواهند داشت و در صورت افزایش تعداد تیم‌ها لیست جدید اعلام می‌شود.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما