وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 6 اسفند 1393 ساعت 10:57   |   کد مطلب: 13153
همدانی ها هیجان اتومبیلرانی را در مسابقات آفرود تجربه کردند
رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان گفت: مسابقات اتومبیلرانی آفرود در قالب برنامه جشنواره زمستانی در همدان برگزار شد.

به گزارش نافع، به نقل از همدان ورزش ؛ محمد امین روحی  با اشاره به برگزاری مسابقات آفرود در همدان اظهار داشت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در برنامه های جشنواره زمستانی همدان هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان با همکاری میراث فرهنگی و اداه کل ورزش و جوانان این مسابقات را برگزار کرد.

 

وی با بیان اینکه مقرر بود این مسابقات سوم اسفند ماه برگزار شود، گفت: فراهم نشدن شرایط برگزاری مسابقات باعث شد تا این مسابقات عصر سه شنبه در محل بلوار جوان همدان برگزار شود.

 

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان با اشاره به مسابقات آفرود گفت: آفرود سبکی از رانندگی و مخصوص شرایط سخت و جاده های بیابانی است و ماشین های دو دیفرانسیل و با قدرت بدنی مناسب در این زمینه فعالیت می کنند.

روحی عنوان کرد: این مسابقات به طور عمده در مسیرهای خاکی، گلی، صخره ای و ناهموار شنی و کویری برگزار می شود و خودروهای شرکت کننده در این مسابقات از نوع شاسی بلند همچون لندرور، رنجرور، نیسان پاترول، میتسوبیشی پاجرو و تویوتا لندکروز هستند.

 

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان با اشاره به نتایج این مسابقات گفت: در کلاس چهار سیلندر ابراهیم نوحی در رتبه اول ایستاد و محمد رضا حمیدی و حمید رضا طهماسبی در رتبه های دوم و سوم قرار گرفتند.

 

روحی عنوان کرد: همچنین در کلاس شش سیلندر کاربراتور مهدی پناهی، علی صلواتیان و کسری پلاسچی به ترتیب در رتبه های اول تا سوم ایستادند.

 

وی با اشاره به نتایج چهار سیلندر انژکتور بیان کرد: در کلاس چهار سیلندر انژکتور علی دهنوی در رتبه اول و در کلاس شش سیلندر انژکتور حسن سرو جلالی نیز به مقام اول دست یافت.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان یادآور شد: این مسابقات اولین دوره مسابقات رسمی آفرود در همدان بود که ۴۵ نفر در این مسابقات شرکت کردند.

 

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان بابیان اینکه استقبال بسیار خوبی از این مسابقات صورت گرفت گفت: رشته آفرود یکی از جذابترین و پرتماشاگرترین رشته های اتومبیلرانی است و برگزاری این مسابقات در روز پایانی جشنواره زمستانی موجب نشاط و شادابی مردم همدان شد.

 

روحی افزود: تماشاگران بسیاری برای تماشای این مسابقات در محل پیست آفرود بلوار جوان همدان حضور پیدا کرده بودند و این استقبال به طور قطع باعث انگیزه ورزشکاران خواهد شد و تلاش می کنیم که در برنامه مختلف این مسابقات را با تلاش و همکاری اداره کل ورزش و جوانان همدان برگزار کنیم.

انتهای پیام / 

دیدگاه شما