وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 15 مهر 1393 ساعت 08:57   |   کد مطلب: 9977
بهره مندی مردم نهاوند از خدمات پایگاه اورژانس هوایی استان همدان
سرپرست فوریت های پزشکی شهرستان نهاوند گفت: با راه اندازی پایگاه اورژانس هوایی استان همدان، مردم این شهرستان نیز از خدمات این پایگاه بهره مند خواهند شد.

به گزارش نافع، حمید رضا سیف در گفت و گو با سایت گرو با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه خدمات اورژانس یکی از معیارهای مهم قضاوت در عرصه‌های سلامت است، اورژانس هوایی می‌تواند در جهت بهبود این تحول نقش بسزایی داشته باشد و در جهت رضایت مندی مردم نقش مهمی را ایفا کند.
وی گفت: راه اندازی اورژانس هوایی از جمله بسته خدماتی طرح تحول نظام سلامت است که از مرداد ماه در 14 استان کشور از جمله استان همدان اجرا شد.
سرپرست فوریت های پزشکی شهرستان نهاوند عنوان کرد: در راستای اجرای این طرح یک بالگرد امدادی به استان همدان اختصاص یافته است تا در شهرستان هایی که بیمارانی با وضعیت شدید اورژانسی مواجه هستند سریعا به بیمارستان های مجهز تر منتقل شوند.
وی کاهش مرگ و میر و انتقال سریع مصدومان در شرایط اضطراری از محل حادثه به نزدیکترین مراکز درمانی را از جمله اهداف راه اندازی اورژانس هوایی در استان همدان عنوان کرد.
سیف افزود: مرکز فوریت های پزشکی شهرستان نهاوند هم اکنون یک پایگاه با دو اکیپ مجهز و فعال در سطح شهر نهاوند دارد که آماده خدمت رسانی است.
وی اظهار کرد: این مرکز دو پایگاه امداد جاده ای نیز در جاده گاماسیاب و شهر فیروزان دارد تا به مصدومان حوادث احتمالی رسیدگی کنند.

دیدگاه شما