وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 2 آبان 1393 ساعت 13:56   |   کد مطلب: 10369
با حضور معاون وزیر بهداشت صورت گرفت:
آغاز به کار رسمی اورژانس بیمارستان ولی‌عصر تویسرکان
آغاز به کار رسمی اورژانس بیمارستان ولی‌عصر تویسرکان
با حضور معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اورژانس بیمارستان ولی‌عصر تویسرکان با زیربنای 950 متر مربع و بیش از 20 میلیارد ریال هزینه به طور رسمی به بهره براری رسید.

به گزارش نافع به نقل از رودآور، دکتر رسول دیناروند معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس سازمان غذا و داروی کشور به دعوت دکتر مفتح نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی در سفر یک روزه به شهرستان تویسرکان از نزدیک وضعیت و مشکلات بهداشت و درمان این شهرستان را بررسی کرد.

در این سفر اورژانس جدید بیمارستان قائم تویسرکان پس از ۶ سال انتظار تویسرکانی ها، افتتاح شدا.عملیات ساخت اورژانس جدید تنها بیمارستان تویسرکان که ساختمان و بسیاری از تجهیزات پزشکی آن قدیمی و فرسوده است از سال ۸۷ با زیربنای ۹۵۰ متر مربع آغاز شده بود.

این اورژانس امروز با اعتباری بیش از ۱۵ میلیارد ریال از محل منابع مالی استانی و دانشکده علوم پزشکی امروز به طور رسمی به بهره براری رسید و ۹ میلیارد ریال نیز برای خرید تجهیزات اورژانس هزینه شده است.

همچنین معاون وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی از یک شرکت تولید کننده دارو واقع در شهرک صنعتی تویسرکان بازدید کرد، این شرکت با ۱۷ هزار مترمربع مساحت برای ۱۳۷ نفر به طور مستقیم اشتغالزایی ایجاد کرده است و سالانه ۲۰۰ میلیون تن انواع دارو در استان تولید می کند.

هزار میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز بیمارستان های کشور پیش بینی شده

رسول دیناروند معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس سازمان غذا و داروی کشور در گفت و گویی درباره طرح تحول سلامت، اظهار کرد: در طرح تحول سلامت همزمان با کاهش هزینه های بیماران و ارتقای کیفیت خدمات در بخش بستری بیمارستان های دولتی، برای نوسازی، تجهیزات و نیروی انسانی متخصص و پرستاران بیمارستان ها برنامه ها و بسته هایی تعریف شده است.

وی افزود: برای تجهیز بیمارستان ها اعتباری در حدود هزار میلیارد تومان پیش بینی شده که تأمین اعتبار آن در حال انجام است.

رئیس سازمان غذا و داروی کشور در ادامه با بیان اینکه ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر مردمی که در ایران فاقد بیمه بودند تاکنون بیمه شده اند، ابراز کرد: این امر امسال به صورت رایگان صورت گرفت.

دیدگاه شما