وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 22 مرداد 1394 ساعت 09:07   |   کد مطلب: 15792
رئیس مرکز فوریتهای پزشکی نهاوند گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و 988 ماموریت اورژانس داشته ایم که همه بدون اعتراض انجام گرفته است.

به گزارش نافع، حمید رضا سیف در گفت و گو با ایرنا افزود: متاسفانه از تماسهای گرفته شده با فوریتهای پزشکی 75 درصد مزاحمان تلفنی بوده اند که این مساله مشکلاتی را برای ما بوجود آورده است.
وی با بیان اینکه با راه اندازی اورژانس هوایی در استان این شهرستان نیز در صدد راه اندازی اورژانس هوایی است که برای این منظور پد هلی کوپتر بیمارستان علیمرادیان به مساحت یک هزار متر مربع جانمایی شده و عملیات اجرایی آن در آینده نزدیک آغاز می شود.
وی افزود: تا راه اندازی این مکان برای اعزام هوایی از پایگاه گاماسیاب اقدام نموده ایم که در سال جاری چهار مورد اعزام هوایی توسط اورژانس این شهرستان صورت گرفته است.
سیف از صدور مجوز پایگاه چاده ای گیان خبر داد و گفت: برای راه اندازی پایگاه جاده ای گیان مجوز لازم به همراه زمین و آمبولانسهای مورد نظر دریافت شده که کلنگ احداث آن در هفته دولت به زمین زده می شود.
وی در پایان گفت: به منظور خدمات رسانی به حوادث جاده ای و شهری تا پایان سال جاری آمبولانسها به روز خواهد شد.
در حال حاضر سه مرکز فوریتهای پزکی در نهاوند فعال می باشد که دو پایگاه آن در گاماسیاب و فیروز آباد می باشد و یک پایگاه نیز شهری بوده و در نهاوند مستقر می باشد.
شهرستان نهاوند با دارا بودن جمعیتی نزدیک به 200 هزار نفر در 105 کیلومتری جنوب استان همدان واقع شده است.

انتهای پیام/م

دیدگاه شما