وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 14 مهر 1393 ساعت 08:05   |   کد مطلب: 9946
سرمایه گذاری در کشتی تکیه‎گاهی برای کسب قهرمانی
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: به طور حتم، کسب عناوین قهرمانی در میادین جهانی و آسیایی، تکیه گاه قابل اطمینانی است که در کشتی سرمایه گذاری کنیم.

 احمد آریایی نژاد در حاشیه استقبال از میثم مصطفی‎جوکار قهرمان بازی های آسیایی اینچئون اظهار کرد:برای کسب مقام‎های آسیایی و جهانی باید هزینه صرف کرد و در این زمینه با حمایت مسئولان باید تمام امکانات و منابع مالی را به کار بگیریم.

وی با بیان اینکه زمینه ورزش در کشور به گونه ای است که نیازمند حامی و اسپانسر برای حضور ورزشکاران در میادین ورزشی است، افزود: ورزشکاران ما مشکلاتی دارند که لازم است اگر قوانینی در این زمینه هست، اجرایی شود و یا اگر نواقصی وجود دارد برطرف شود تا بتوانند با اطمینان خاطر بیشتری به امر ورزش پرداخته و فضای نشاط و شادابی در جامعه مهیا شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: به طور حتم، کسب عناوین قهرمانی در میادین جهانی و آسیایی، تکیه گاه قابل اطمینانی است که در کشتی سرمایه گذاری کنیم.

وی تصریح کرد: اگر می خواهیم به جایگاه اصلی خود در کشتی برسیم، باید برای سال آینده شاخص گذاری کنیم و با برنامه ریزی، صرف هزینه‎های به جا و همت عالی جوانان و ورزشکاران پیش برویم.

معاون توسعه اداره کل ورزش و جوانان استان همدان نیز با بیان اینکه امسال ۹ ورزشکار در رشته های مختلف از استان همدان به بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی اعزام شدند، اظهار کرد: حاصل آن کسب مدال طلای ارزشمند “میثم مصطفی جوکار”، مدال برنز “آرزو حکیمی” و مدال طلای “آرمین تشکری” در تیم والیبال بود که در مراسمی ویژه از این ورزشکاران تقدیر می شود.

رسول منعم افزود: پیش از شروع بازی‎های آسیایی، یک کمیته تشکیل شد و تمامی ورزشکاران مستعد در سطح استان که حدود ۶۰ نفر هستند شناسایی شدند و ماهیانه از این مرزشکاران حمایت مالی و معنوی به عمل آمد.

دیدگاه شما