وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 5 اسفند 1393 ساعت 13:28   |   کد مطلب: 13134
رييس كميسيون اقتصاد، سرمايه گذاري و گردشگري شوراي شهر همدان تأکید کرد:
تهیه بسته سرمایه‌گذاری برای ارائه به سرمایه‌گذاران در همدان
تهیه بسته سرمایه‌گذاری برای ارائه به سرمایه‌گذاران در همدان
رييس كميسيون اقتصاد، سرمايه گذاري و گردشگري شوراي اسلامي شهر همدان خواستار تهیه بسته سرمایه‌گذاری تشویقی توسط شهرداری برای ارائه به سرمایه‌گذاران در همدان شد.

به گزارش نافع، محمد تبريزي در نشست كميسيون اقتصاد، سرمايه گذاري و گردشگري شورا با تاکید بر حمایت از سرمایه‌گذاران گفت: می توان با تدوین بسته‌های سرمایه‌گذاری فرصت های سرمایه گذاری در شهر همدان را برای متقاضیان سرمایه گذاری معرفی کرد.

تبریزی اضافه کرد: ارائه بسته‌های سرمایه‌گذاری علاوه بر اینکه بستر رونق اقتصادی را فراهم می کند،به دلیل روشن و مشخص بودن موارد دیگر دخل تصرفی در خصوص تعاریف و مراحل مورد نیاز صورت نمی گیرد.

وی با اشاره به دغدغه سرمایه گذاران در زمینه موفقیت در امر سرمایه گذاری اظهار کرد: امنیت و ثبات در امر سرمایه گذاری از مقوله های بسیار مهم برای سرمایه گذاران است که با وجود بسته‌های سرمایه‌گذاری ، سرمایه گذاران بدون دغدغه وارد می شوند.

وی ادامه داد: در صورتی که مجموعه شهرداری بسته‌های سرمایه‌گذاری آماده داشته و به افرادی که تمایل به سرمایه‌گذاری در شهر همدان را دارند پیشنهاد دهند سرمایه‌گذریها بر اساس نیاز شهر به سرمایه‌گذاران ارائه شده و از کیفیت مطلوبی برخوردار خواهد بود.

رئیس كميسيون اقتصاد، سرمايه گذاري و گردشگري شوراي اسلامي شهر همدان به دیگر مزایای تهیه بسته های سرمایه گذاری اشاره کرد و افزود:شهرداری به منظور ترغیب سرمایه‌گذاران می‌تواند مناطق مورد نظر خود برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی را مشخص کند تا سرمایه‌گذار با شناسایی محل مورد نظر خود تمایل بیشتری به سرمایه‌گذاری در همدان پیدا کند.

تبریزی به بازدید از پروژه های سرمایه گذاری شهر تهران توسط اعضای كميسيون اقتصاد، سرمايه گذاري و گردشگري شوراي اسلامي شهر همدان اشاره کرد و در این خصوص یادآور شد: استفاده و بهره گیری از تجربیات موفق دیگر استانها در امر سرمایه گذاری می تواند مدیریت شهر ی را در تهیه بسته های سرمایه گذاری و جذب سرمایه بسیار کمک کند.

وی به پروژه پیاده راه سازی شهر همدان اشاره کرد و افزود: لازم است اجرای این طرح هر چه سریعتر شروع شود و برای اجرای آن نیز باید تمامی جوانب از جمله سیما و منظر شهری مد نظر باشد.

رئیس كميسيون اقتصاد، سرمايه گذاري و گردشگري شوراي اسلامي شهر همدان با اشاره به مشکلات پارک خودرو در سطح شهر اظهار کرد: در راستای تدوین برنامه ها و اجرای پروژه ها باید از علم و امکانات روز بهره گرفت و پارکینگ های طبقاتی مکانیز یکی از طرح های نوینی است که می توان از آن در مکانهایی از جمله ادارات استفاده کرد.

محمد تبریزی با بیان اینکه در امر سرمایه گذاری و اجرای پروژه ها باید تمامی جوانب از جمله مسایل اجتماعی و افرهنگی در نظر گرفته شود، اضافه کرد:چرا که پروژه های اجرا شده می تواند نماد یا المانی از تفکر نوین مدیریت شهری باشد.

محمد علي پرزاد عضو شوراي اسلامي شهر همدان نيز در اين جلسه با بيان اينكه در زمينه هاي سرمايه گذاري بايد كارشناسي تر وارد شد، گفت : بازديد از پروژه هاي سرمايه گذاري شهر تهران اقدام مناسبي بود كه در جهت بهره گيري از تجربيات كلان شهرهاي موفق ، اينگونه بازديدها بايد مستمر بوده و انجام شود.

پرزاد ايجاد حداقل دو هايپر ماركت در همدان را ضروري دانست و اظهار كرد : با توجه به ترافيك بالاي رينگ اول شهر همدان مي توان از پاركينگ هاي طبقاتي مكانيزه در اين مناطق استفاده كرد.

در ادامه جلسه معاون فني و عمراني شهرداري همدان با بيان اينكه در اجراي طرح ها به فراخور نوع پروژه ديگر دستگاههاي اجرايي مربوطه هم بايد با شهرداري مشاركت داشته باشند، افزود : داشتن مديريت مناسب پس از احداث طرح ها امري ضروري است و شهرداری در این زمینه به کمک دیگر ارگانها نیاز دارد.

موسي رسولي به اجراي طرح پياده راه سازي خيابانهاي اصلي شهر همدان اشاره كرد و گفت : در پياده راه كردن مسيرها توجه به مسايل اقتصادي بسيار حائز اهميت است و اجراي اين طرح در خيابانهاي اكباتان و بوعلي رونق اقتصادي بالايي را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/ح

 

دیدگاه شما