وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 18 آبان 1393 ساعت 22:59   |   کد مطلب: 10757
28 آبان ماه همدان میزبان سرمایه‌گذران است
استاندار همدان با بیان اینکه همایش سرمایه‌گذاری 28 آبان ماه برگزار می‌شود، گفت: برای برگزاری این مراسم بنا بر دعوت از همدانی‌های داخل و خارج از کشور گذاشته شده است.

به گزارش نافع، محمد ناصر نیکبخت در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان همدان با هشدار به این قبیل مدیران و مسوولان استانی گفت: با سخت گیری ها و مشکوک شدن غیرمنطقی به افراد، سرمایه گذاران را از استان همدان فراری ندهید.

وی ادامه داد: از اول انقلاب تاکنون با همین فراری دادن ها و استقبال نکردن ها از سرمایه گذاران، استان همدان آنگونه که باید پیشرفت نکرده است که مسولان باید از این گذشته عبرت گرفته و آن را به فراموشی بسپارند.

وی با بیان اینکه هر مدیر و مسوولی که پیشرفت استان را نخواهد کنار خواهد رفت، افزود: با ورود یک سرمایه گذار به استان برخی آنقدر به وی مشکوک شده و به دنبال بررسی همه جانبه هستند که تمایل سرمایه گذار برای حضور در استان از بین می رود.

استاندار همدان اضافه کرد: تا زمانی که سرمایه گذاران رغبتی برای حضور در استان نداشته باشند مشکلات اشتغال و توسعه استان حل نخواهد شد که این امر تبعات بسیار خطرناکی مانند بالا رفتن سن ازدواج و بروز بزهکاری های مختلف بویژه در قشر جوان دارد.

وی با بیان اینکه حق مردم را باید آنگونه که شایسته است ادا کرد گفت: برای توسعه استان باید کمر به همت همگانی بست چرا که هر کس حقوق مردم را ادا نکند در پیشگاه خداوند باید پاسخگو باشد.

استاندار همدان ادامه داد: در راه جذب سرمایه گذار به استان همدان با جان و دل تلاش کرده و همواره از سرمایه گذاران با تمام وجود استقبال خواهم کرد چرا که هدف دولت نیز توسعه بخشی به استان ها است.

نیکبخت بیان کرد: هم اکنون بیش از 20 واحد بزرگ در استان همدان فعال است که سرمایه گذار هیچ یک از آنها همدانی نیستند در حالی که همدانی ها توان فکری و مالی فراوانی دارند.

وی برگزاری همایش سرمایه گذاری در استان همدان را فرصتی مغتنم برای توسعه بخشی به استان دانست و اضافه کرد: این همایش می تواند دستاوردهای بسیار خوبی برای استان همدان داشته باشد.

وی همچنین با اشاره به سفر اخیر هیات همدانی به کشور روسیه ادامه داد: در سفر به روسیه توافقات خوبی برای استان انجام شده است که یک ستاد برای ارایه گزارش این سفر و دستاوردهای آن تشکیل شده است.

انتهای پیام/ر.ح

دیدگاه شما