وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 13:14   |   کد مطلب: 13433
رييس كميسيون اقتصاد،سرمايه گذاري و گردشگري شوراي شهر همدان:
سرمايه گذاري از مؤلفه هاي اقتصاد مقاومتي است
سرمايه گذاري از مؤلفه هاي اقتصاد مقاومتي است
رييس كميسيون اقتصاد سرمايه گذاري و گردشگري شوراي اسلامي شهر همدان گفت : سرمایه گذاری و حمايت از سرمايه گذار از مؤلفه هاي اقتصاد مقاومتي است.

به گزارش نافع، محمد تبريزي در جلسه كميسيون اقتصاد، سرمايه گذاري و گردشگري شورا كه در سازمان سرمايه گذاري شهرداري همدان برگزار شد، افزود : يكي از مولفه هاي تحقق اقتصاد مقاومتي تسهيل فضاي كسب و كار است و حمايت از سرمايه گذاران بستر اين كار را فراهم مي كند.

تبريزي با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري مبني بر توجه به اقتصاد مقاومتي، اظهار كرد : حمايت از سرمايه گذار نبايد تنها در گفتار باقي بماند بلكه بايد عملياتي شود و اين امر نيز باور و اعتقاد قلبي را مي خواهد.

وي تاثير و قدرت مديريت شهري در امر سرمايه گذاري را بي بديل دانست و افزود : مدیریت شهری در جذب و حمايت سرمايه گذار بايد منفعت و سود دو طرف را بسنجد و تنها منفعت شهرداری را در نظر نگیرد.

رييس كميسيون اقتصاد ، سرمايه گذاري و گردشگري شورا بر شناسايي فرصت ها و نيازهاي سرمايه گذاري توسط مديريت شهري تاكيد كرد و افزود : سازمان سرمايه گذاري لازم است ضمن ارائه بستر سرمايه گذاري ، موارد را با توجيه اقتصادي براساس اولويت بندي تدوين كند.

محمد تبريزي در ادامه با تشكر از زحمات شهرداري همدان بويژه سازمان سرمايه گذاري در جذب سرمايه گذاران داخلي و خارجي عملكرد اين سازمان در سال 93 را مثبت ارزيابي كرد و اظهار داشت : انتظار مي رود شهرداري همدان در سال آتي در بخش هاي مختلف بخصوص سرمايه گذاري الگوهاي خوبي را ارائه دهد.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما