وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 29 آبان 1393 ساعت 14:57   |   کد مطلب: 11057
همایش بین المللی سرمایه گذاری همدان الگوی ملی شود
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: همایش بین المللی سرمایه گذاری همدان باید به عنوان الگوی ملی در تمامی استان ها اجرایی شود.

به گزارش نافع، ابراهیم کارخانه ای در حاشیه همایش بین المللی سرمایه گذاری همدان افزود: ابتکار استان همدان در سال اقتصاد و فرهنگ و باتوجه به سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری بسیار شایسته بود و انتظار می رود این اقدام به صورت سراسری در سطح کشور اجرا شود.

وی تصریح کرد: البته فراگیر شدن این همایش در سطح کشور می بایست با برنامه ریزی، هدفمند و از پیش تعیین شده در راستای عملیاتی شدن اهداف مورد نظر انجام شود.

کارخانه ای بیان کرد: با برنامه ریزی هایی که پس از جمع بندی پایان همایش بین المللی سرمایه گذاری با شناسایی سرمایه گذاران انجام می شود، انتظار می رود پیگیری های لازم صورت بگیرد تا آنها وارد چرخه عملیاتی، توسعه و پیشرفت استان و کشور شوند.

وی با اشاره به عملکرد دولت در تحقق رویکرد اقتصاد مقاومتی گفت: دولت در طول یکسال گذشته بخش اعظم وقت خود را صرف تدوین راهبردها و راهکارهای اقتصاد مقاومتی کرد و انتظار می رود وزرا با جدیت بیشتر، حرکات برجسته ای در این بخش داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: دولت موانع قانونی در اقتصاد مقاومتی ندارد و دولت با شورای پول و اعتبار می تواند برنامه ریزی کند و با شتاب بیشتری حرکت کند.

انتهای پیام /ر.ح

دیدگاه شما