وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 12 مهر 1393 ساعت 09:40   |   کد مطلب: 9917
دشمن با اصول اصلی انقلاب اسلامی مشکل دارد
امام جمعه موقت ملایر گفت:این اصول برای او مسئله ساز شده، لذا از طریق تهاجم فرهنگی مانند ماهواره و فضای مجازی به دنبال آسیب رساندن به مردم به ویژه قشر جوان است.

حجت الاسلام سیدحسن فاضلیان در خطبه‎های عبادی سیاسی نماز جمعه ملایر در مسجد جامع این شهر با اشاره به دیدار رئیس جمهور انگلیس با دکتر روحانی اظهار کرد: سخنان دیوید کامرون در سازمان ملل و در دیدار با رئیس جمهور ایران بسیار بی شرمانه بوده و در مقابل چشم همه مردم جهان دولت ایران را حامی تروریست معرفی کرد.

وی افزود: تهمت حمایت ایران از تروریسم و اینکه ایران از سلاح هسته‌ای استفاده می‌کند دروغی بیش نیست و ملت ایران هیچگاه جنایت‎های انگلیس و آمریکا در طول سال‎های اخیر را فراموش نمی‎کند.

امام جمعه موقت ملایر با بیان اینکه علت تروریست خواندن ایران حمایت از مردم مظلوم و بی دفاع غزه و فلسطین و حمایت از حزب الله لبنان است، ابراز کرد: این سخنان بسیار مضحک است که صهیونیست‌های غاصب قربانی تروریسم قلمداد شوند و مردم فلسطین به جرم دفاع از خود و وطن غصب شده خود تروریست معرفی شوند.

وی سکوت رئیس جمهور کشورمان را در برابر توهین نخست وزیر انگلیس نشانه دیپلماسی درست و منطقی ایران برشمرد و گفت: آنها خود حامی گروه تروریستی داعش هستند و با دادن سلاح و کمک‌های مالی از این گروه تروریستی حمایت کرده‌اند.

فاضلیان با بیان اینکه رییس جمهوری به خوبی در سازمان ملل از مواضع ایران دفاع کرد و بار دیگر اقتدار ایران را به جهانیان نشان داد، تصریح کرد: سخنان قاطع و سازنده رییس جمهوری در سازمان ملل برای همه قدرتمندانه بود و این سخنان و ملاقات های دکتر روحانی با روسای جمهوری کشورهای مختلف بسیار جای تقدیر دارد.

وی به ابزارهای دشمن برای مقابله با ایران اشاره کرد و گفت: دشمن با اصول اصلی انقلاب اسلامی مشکل دارد و این اصول برای او مسئله ساز شده، لذا از طریق تهاجم فرهنگی مانند ماهواره و فضای مجازی به دنبال آسیب رساندن به مردم به ویژه قشر جوان است.

خطیب جمعه موقت ملایر روز عرفه را روز بخشش، غفران و تجلی عشق عنوان کرد و افزود: باید از فرصت‌های این ماه برای توبه به درگاه خداوند استفاده کنیم و دعای عرفه یکی از بهترین فرصت‌های این ماه است.

وی تصریح کرد: به برکت جمهوری اسلامی، دعای عرفه با شکوه خاصی در سراسر کشور برگزار می شود و در شهرستان ملایر نیز در چندین نقطه هر سال پیش بینی می شود و مردم نباید از فیض این روز غافل شوند.

فاضلیان عید قربان را نیز یکی از اعیاد بزرگ اسلامی دانست و گفت: نماز عید قربان همزمان با سراسر کشور در مسجد جامع ملایر برگزار می شود و نیاز است مردم در این روز نذورات خود را بین ایتام و نیازمندان واقعی توزیع کنند.

وی با اشاره به شهادت امام محمد باقر(علیه السلام) اظهار کرد: ایشان بنیانگذار انقلاب فرهنگی در دنیا بودند کهزمینه را برای مبارزه فرزندش امام صادق(علیه السلام) فراهم کردند و در واقع حرکت ائمه اطهار(علیهم السلام) مقابله با عقاید ضداسلامی و ضدفرهنگی در زمان خویش بود تا اسلام زنده بماند.

امام جمعه موقت ملایر خواستار کمک مردم ایران در روز همبستگی با کودکان و جوانان بی دفاع فلسطین و غزه در دهم و یازدهم مهرماه، ۱۶، ۱۷ و ۱۸ مهرماه کمک به دانش آموزان بی بضاعت در جشن عاطف‏ه‎ها و تکریم نیروی انتظامی در هفته ناجا شد.

وی ضمن سفارش نمازگزاران به تقوای الهی گفت: صداقت داشتن، پاک بودن، دوری از خلاف و انحراف، دوری از زشتی ها و معصیت ها نمونه ای تقوای الهی است که تمام انبیای الهی و ائمه اطهار(علیهم السلام) نیز قوم خود را به تقوا سفارش می کردند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما