وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 20 آذر 1393 ساعت 12:46   |   کد مطلب: 11531
نماینده مردم ملایر با انتقاد از فضای گلخانه‌ای مطرح کرد:
اتاق دولت شیشه‌ای باشد/ دولت‌مردان آب به آسیاب دشمن می‌ریزند
اتاق دولت شیشه‌ای باشد/ دولت‌مردان آب به آسیاب دشمن می‌ریزند
دولت باید شفاف حرکت کرده و اتاقی شیشه‌ای برای خود بسازد تا دچار خطا و لغزش نشود.

به گزارش نافع، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب به خبرنگار ما گفت: دولت باید به صورتی حرکت کند که عملکردش برای همه مشهود بوده و در معرض دید ملت باشد زیرا خطا و لغزش در پناهگاه‌ها و مخفی‌گاه‌ها رخ می‌دهد.

احمد آریایی‌نژاد درخصوص برخی اظهارات مبنی بر "گلخانه‌ای شدن دولت" نیز افزود: حدیثی از امام معصوم(ع) داریم که می‌گوید: "مؤمن باید خودش را نقد کند" و بر این اساس همه مسئولان وظیفه دارند که عملکرد خود را بررسی کرده و از انتقادهای دیگران استقبال کنند.

وی تصریح کرد: همه اشکالاتی داریم که اگر دیگران به ما تذکر ندهند؛ ممکن است در اثر ازدحام کارها متوجه آن نشده و سال‌ها مسیری را برویم که بعدها متوجه شویم؛ اشتباه بوده است.

آریایی‌نژاد ادامه داد: البته همه دولت‌ها در نقد خود تلاش داشته‌اند، اما برخی نسبت به این موضوع اهتمام بیشتری داشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: البته بهتر است که نقدها در فضایی بیان شود که طرفین، هر دو حضور داشته و حق دفاع داشته باشند تا آرامش کشور حفظ شود؛ وگرنه تنش ایجاد می‌شود.

نماینده مردم ملایر در خانه ملت با تأکید بر حفظ عدالت و انصاف در نقد یکدیگر گفت: در شرایط کنونی به اندازه کافی از طرف دشمنان در مضان اتهام قرار گرفته‌ایم و مسئولان و دولت‌مردان ما با طرح برخی مسائل نباید آب به آسیاب دشمن بریزند.

آریایی‌نژاد با اشاره به طرح برخی اصطلاحات نظیر "بی‌سواد"، "بروید به جهنم"، "ناآگاه به مسائل جهان"، "بی‌شناسنامه" و "تازه به‌دوران‌رسیده" از طرف رئیس جمهور تصریح کرد: گفتن این عبارات، صحیح نیست و موجب به هم ریختن فضای جامعه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: صبر و حوصله عموم جامعه اندازه‌ای دارد و زمانی که این مسائل چند بار تکرار شود؛ گرایش و سلیقه مردم تغییر کرده و از دولت روی‌گردان می‌شوند.

آریایی‌نژاد بیان کرد: باید کاری کنیم که روزی که از اریکه قدرت، پایین می‌آییم؛ خدا از ما راضی باشد.

صبا امیدوار 

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما