وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 27 مهر 1393 ساعت 17:04   |   کد مطلب: 10266
حرکت دولت عربستان نهایت دشمنی با جهان اسلام و شیعیان است
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: حرکت دولت عربستان نهایت دشمنی با جهان اسلام و شیعیان است و به نوعی در جبهه دشمن بازی کردن می بشد.

به گزارش نافع، علی نعمت چهاردولی در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری ملایری ها، با اشاره به اقدام اخیر دولت عربستان در خصوص شیخ نمر ، اظهار کرد:این حرکت دولت عربستان نهایت دشمنی با جهان اسلام و شیعیان است و به نوعی در جبهه دشمن بازی کردن می بشد.

وی به نفوذ وهابیت و تکویری‎ها در دولت عربستان اشاره کرد و افزود: از دولت عربستان که  مهد حمایت از مسلمین می باشد،  انتظار بیشتری می رفت، اما متاسفانه وهابیت و تکویری‎ها و نظام سلطه چنان بلایی سر دولت عربستان آورده اند که شاهد اینگونه اقدامات در دولت عبستان می باشیم.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی این حرکت را محکوم شده دانست و گفت: مسلمانان واقعی و آزاده باید مراقب باشند که یک دلی و وحدت شان را از دست ندهند که دشمنان اسلام ناب محمدی(صلوات الله علیه و آله) به دنبال ایجاد تفرقه بین مذاهب اسلامی می باشند.

وی تاکید کرد: دولت عربستان قطعا در معادلاتش اشتباه خواهد کرد و همانگونه که تاریخ ثابت کرده امثال شیخ نمرها باز هم به پا خواهند خواست چرا که مقتدای همه آزاد مردان جهان کسی جز حسین بن علی (علیه السلام) نیست.

چهاردولی به اقدام مروز نمایندگان مجلس اشاره و تصرح کرد: نمایندگان مجلس در حال جمع آوری نامه‌ای اعتراض آمیز به دولت عربستان در حمایت از شیخ نمر می باشند.

دیدگاه شما