وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 26 آذر 1393 ساعت 10:15   |   کد مطلب: 11630
اربعین حسینی اثر خود را قطعا در تحولات منطقه خواهد گذاشت
امام جمعه شهر قهاوند افزود: اربعین حسینی اثر خود را قطعا در تحولات منطقه خواهد گذاشت ، اگر چه دشمنان حسین نمیخواهند صدای اربعین به گوش دنیا برسد.

به گزارش نافع به نقل از جهاد پرس حجت الاسلام حسین محققی گفت: فلسفه سفارش اهل بیت (ع) به زیارت اربعین با پای پیاده را امروز مشاهده میکنیم.

امام جمعه شهر قهاوند گفت: شرکت در اربعین حسینی اقتدا به حماسه زینب (س) است در جهت انتقال عاشورا و شناساندن حسین(ع) به دنیا.

وی گفت : این اجتماع با شکوه مقدمه ظهور است ، همانطوری که عالم عارف حضرت ایه الله بهجت درباره اهمیت پیاده روی اربعین می فرمایند:امام زمان (عج) در هنگام ظهور خودشان را به واسطه امام حسین (ع) به همه عالم معرفی می کنند.بنابراین در آن زمان همه مردم عالم باید حسین (ع) را شناخته باشند.

محققی گفت: این اجتماع بی نظیر در هر زمان و مکانی از دنیا نشان داد تلاش استکبار جهانی در جهت نابودی نام و یاد اهل بیت و تخریب وجهه تشیع بیهوده است و اربعین نشان داد که حقیقتا محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است.

وی افزود: اربعین حسینی اثر خود را قطعا در تحولات منطقه خواهد گذاشت ، اگر چه دشمنان حسین نمیخواهند صدای اربعین به گوش دنیا برسد در مقاله یکی از روزنامه های آمریکایی آمده است اگر می خواهید اسلام حقیقی را بشناسید بروید اربعین را ببینید  و اگر خواستید داعش و دشمنان داعش را بشناسید باز هم بروید اربعین را ببینید.

امام جمعه شهر قهاوند گفت: و این حج حسینی است که تبدیل به بزرگترین اجتماع عبادی و سیاسی گشته است

سمت و سوی نگاه سیاسی اربعین را در شعارهای عزاداران اربعین باید دید که سال گذشته لبیک یا زینب بود وامسال علیه داعش و حمایت از مقاومت حسینی است امروز نفرت ملت های منطقه را از عملکرد استکبار جهانی آل سعود و مزدوران تکفیری باید در اربعین مشاهده نمود.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما