وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 9 فروردين 1394 ساعت 16:52   |   کد مطلب: 13687
اعزام چهار هزار زائر استان همدان به عتبات عالیات
مدیرحج و زیارت استان همدان گفت: نوروز امسال چهار هزار زائر از این استان به عتبات عالیات عزیمت کردند.

به گزارش نافع، محسن ساغرچی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: اعزام زائران و شیفتگان اهل بیت (ع) به عتبات عالیات از 24 اسفند آغاز شد و روزانه سه کاروان از همدان به عراق عزیمت می کنند.

وی بیان کرد: مشتاقان زیارت اهل بیت (ع) به مدت هفت روز در سرزمین عراق حضور یافته که سه روز در کربلا، سه روز در نجف و یک روز در کاظمین به سر می برند.

وی بیان کرد: میزان هزینه پیش بینی شده برای عزیمت به عتبات عالیات با توجه به افزایش نرخ ارز ، در نوروز امسال با 20 درصد افزایش به 10 میلیون ریال برای هر زائر رسید.

وی با بیان اینکه 30 دفتر زیارتی برای اعزام متقاضیان به کربلای معلی در همدان فعال هستند گفت: همچنین زائران می توانند با مراجعه به سایت سازمان حج نسبت به نام نویسی برای حضور در عتبات عالیات اقدام کنند.

وی در ارتباط با سفر هوایی گفت: شرکت مرکزی همدان (شمسا) آمادگی خود را برای برقراری پروازهای همدان - بغداد اعلام کرده ولی استقبال متقاضیان از سفرهای زمینی بیشتر است.

وی هزینه سفر هوایی را برای هر زائر 15 میلیون ریال ذکر کرد و افزود: رایزنی ها با بانک های عامل برای پرداخت تسهیلات بانکی به زائران برای سفر هوایی به عتبات عالیات صورت گرفته است .

انتهای پیام/ح

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما