وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 23 فروردين 1394 ساعت 10:58   |   کد مطلب: 13847
در صورت استقبال شهروندان همدانی پروازهای عتبات عالیات برقرارمی شود
مدیر فرودگاه همدان از برقراری پرواز عتبات عالیات در صورت تامین زائر از سوی سازمان حج و زیارت از فرودگاه همدان خبر داد.

به گزارش نافع، علی کیخا با اشاره به اینکه فرودگاه همدان وضعیت مطلوبی را در بین فرودگاه‎های کشور دارد، اظهار داشت: فرودگاه همدان در حال حاضر آمادگی لازم را برای برقراری پروازهای داخلی و خارجی را دارد.

وی با اشاره به اینکه زمینه برای برقراری پرواز عتبات عالیات از فرودگاه همدان وجود دارد، گفت: در حال حاضر هواپیما برای انجام پروازهای عتبات عالیات از فرودگاه همدان تامین شده و برای انجام پروازها نیازمند تامین زائر از سوی سازمان و حج و زیارت همدان هستیم.

کیخا تصریح کرد: در حال حاضر سازمان حج و زیارت همدان زائران عتبات و عالیات خود را از طریق زمینی جابه‎جا می‎کند که باید مجوزهای لازم را برای جابه‎جایی هوایی مسافران عتبات عالیات از سازمان مرکزی دریافت کند.

وی با اعلام اینکه تاکنون مجوز جابه‎جایی هوایی زائران عتبات عالیات استان همدان توسط سازمان حج و زیارت همدان دریافت نشده است، تاکید کرد: آمادگی لازم از سوی فرودگاه همدان برای برقراری پروازها وجود دارد و هیچ مشکلی در این زمینه نیست.

مدیر فرودگاه همدان با اشاره به اینکه در صورت تامین زائر به طور متوسط در هفته دو پرواز عتبات عالیات از فرودگاه همدان انجام می‏شود، عنوان کرد: سازمان حج و زیارت اگر مسافر موردنیاز عتبات عالیات را تامین کند حاضر هستیم روزانه برای این بخش هواپیما تامین کنیم.

وی درباره پروازهای حج عمره از فرودگاه همدان نیز گفت: پروازهای حج عمره نیز براساس برنامه در هفته سه نوبت انجام می‏‌شود و زائران دو استان همدان و کردستان را جابه‌جا می‏‌کنیم.

کیخا از لغو یکی از پروازهای همدان-دبی از فرودگاه همدان خبر داد و گفت: به سبب عدم استقبال مردم و نبود مسافر یک نوبت از پروازهای همدان-دبی که توسط شرکت فلای دبی برگزار می‏‌شد لغو شد.

وی با بیان اینکه در پروازهای خارجی عرضه و تقاضا نقش عمده‎ای دارد، تصریح کرد: امیدواریم استقبال مردم از پروازهای فرودگاه همدان به گونه‎ای باشد که شاهد لغو پروازها از سوی شرکت‎های خارجی نباشیم.

مدیر فرودگاه همدان با تصریح بر اینکه در صورت کاهش تقاضا از پرواز دبی، پرواز باقیمانده نیز لغو می‏‌شود، تاکید کرد: پرواز همدان-دبی پرواز برنامه‎ای بوده و در صورت وجود مسافر این پروازها از فرودگاه همدان انجام می‏شود ولی این امر نیازمند همراهی و استقبال مردم از پروازهاست.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/ج

دیدگاه شما