وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 9 مهر 1393 ساعت 11:02   |   کد مطلب: 9854
ورزشکاران همدان حامی مردم غزه
چهارده سال پیش در چنین روزی محمد الدوره نوجوان 12 ساله فلسطینی هنگامی که در پناه پدر خود مخفی شده بود با شلیک چند گلوله به شهادت رسید.

به گزارش نافع به نقل از همدان ورزش، در تقویم جمهوری اسلامی ایران نهم مهر ماه سالروز شهادت آن نوجوان فلسطینی با عنوان روز همبستگی و همدردی با کودکان و نوجوانان فلسطینی نامگذاری شد.


هنوز کشتارها ادامه دارد، هنوز کودکان و زنان بی پناه فلسطین در آتش صهیونیست می سوزند، لحظه ای را فقط کوتاه تصویر کنید،  سقف ریخت، روز، شب شد، خواهر و برادر کوچکم را در آن جای کوچک گم کردم. مدتی سکوت برقرار شد، ناگهان صدای مادرم را شنیدم که ناله می کرد: «ای خدا بچه هام!» می خواستم جوابش را بدهم، اما غبار، حلقم را پر کرده بود. بوی نان تازه ای را که مادرم خریده بود و توی زنبیل بود، احساس می کردم. حتماً مادر هم بوی خون ما را احساس می کرد.

بزرگ ترین آرزویم این بود که بتوانم فریاد بزنم: «مادر! من زنده ام، نگران نباش!» اما نمی شد. ناگهان صداها بیشتر شد و فریاد «الله اکبر» را شنیدم و دیگر چیزی نفهمیدم. مردم ما را از زیر آوار بیرون کشیدند. به تدریج، زخم هایمان خوب شد، ولی از آن پس هرگاه صدای بمب از گوشه و کنار شهر بلند می شد، زیر آسمان روشن هم اگر بودم، خودم را زیر آوار حس می کردم.

و اما امروز این کودکان یتیم با حمایت ایرانیان می دانند که تنها نیستند؛ تمامی اقشار مختلف مردم به ویژه ورزشکاران کودکان غزه را حمایت می کنند.

 

غزه سمبل بیداری اسلامی

رییس هیئت تیراندازی همدان در این‌باره به خبرنگار ما گفت: با وقایع اخیری که در جهان رخ داده است شاهد یک بیداری اسلامی در کل جهان اسلام هستیم  مقاومت کشور کوچکی مثل غزه در مقابل استکبار جهانی باعث شده دیگر کشورهای اسلامی نیز در مقابل کفر مقاومت کرده و

شاهد این مقاومت در سوریه و یمن هستیم .shamsipour.m

 

علیرضا شمسی پور ادامه داد: وقایع اخیر غزه ناخودآکاه انسان را به یاد رزمندگان ایرانی در جنگ دفاع مقدس میاندازد که با رشادت های فراوان بدون هیچ حمایتی در مقابل دشمن ایستادند؛ جنگی که ۵۶ کشور عراق را برای جنگ با ایران حمایت می کرد .

 

وی تصریح کرد: وظیفه هر ایرانی است که اکنون که کشورهایی مثل سوریه و لبنان که نیاز به همکاری دارند مساعدت و همکاری شود کشورهایی که در زمان جنگ ایران و عراق  جنگ را محکوم کردند . و دفاع ایرانیان نباید به صورت لفظی باشد بلکه عملا کمک کنند .

 

وی افزود: غزه خط مقدم جهان اسلام است و وظیفه هر مسلمانی است که برای کمک به آنها بشتابند  و مسلمانان جهان بایستی هرآنچه که درتوان دارند از مردم غزه پشتیبانی نمایند

 

رییس هیئت دوچرخه‌سواری همدان نیز اظهار کرد: وظیفه تمام مسلمانان جهان است که در مقابل این ظلم و ستم که به کودکان و زنان بی پناه غزه می شود به پا خیزند .

 

ثقفی  ادامه می دهد : وظیفه انسانی هر شهروندی در کل دنیاست که با این رژیم اشغالگر مبارزه کن و همان طور که می بینیم مسلمانان جهان از هر گوشه ای انزجار خود را به شیوه های مختلف از این رژیم اعلام می کنند .1_635292309265421498_s

 

وی بیان کرد: مسلمانان جهان بایستی هرآنچه که درتوان دارند از مردم غزه پشتیبانی نمایند.

 

 

نفرت از رژیم اشغالگر قدس در تمام دنیا وجود دارد

 

آقای صفی زاده کارشناس تربیت بدنی در گفتگو با همدان ورزش می گوید : کمک به کودکان و زنان بی پناه غزه وظیفه هر مسلمانی است .

 

وی با اشاره به حرکت زیبای کریسین رونالدو ستاره پرتغالی که از رقابت با بازیکن صهیونیست خودداری کرد  گفت : نفرت از  استکبار جهانی نه تنها در ایران بلکه در کل جهان وجود دارد .علیرضا صفی زاده

 

آقای صفی زاده در پایان گفت : همین که ورزشکاران ما بعد از سالها تلاش ودر بازی های فینال از رقابت با ورزشکاران صهیونیست خودداری می کنند نشانگر نفرت تمام مردم دنیا از این رژیم اشغالگر میباشد .

حمایت از مردم غزه وظیفه هر مسلمانی است

 

 

خانم یگانه کارشناس تربیت بدنی دراین باره ابراز کرد: ما شاهد هستیم وقتی استکبار توانایی‌های خود را پایان یافته می‌بیند دست به جنایات وحشیانه می‌زند تا ثابت کند که خطرناک است و در غزه دیدید که آنها شروع به زدن مهدکودک‌ها،‌ مدارس و بیمارستان‌ها کردند و این عمل نشانگر ضعف این رژیم اشغالگر میباشد .

 

امروز استکبار جهانی با تمام توان از رژیم غاصب صهیونیستی  وی ادامه داد: در جهت کشتار مردم مظلوم فلسطین حمایت می کند و مسلمانان جهان بایستی هرآنچه که درتوان دارند از مردم غزه پشتیبانی نمایند.

دیدگاه شما