وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 11 مهر 1393 ساعت 12:31   |   کد مطلب: 9903
 ما همیشه در کنار مردم غزه خواهیم بود
نائب رئیس شورای اسلامی شهر قهاوند گفت:ما انتظاری از سازمان های بین المللی که ارتزاق و حیاتشان از آمریکاست نداریم اما کسانی که شعار بشر دوستی سر می دهند خصوصا از ملت های دنیا و همه اقشار ایرانی انتظار داریم برای کمک به بازسازی غزه به صحنه بیایند.

به گزارش نافع جعفرصالحی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری جهاد پرس با تاکید بر این که ما همیشه در کنار مردم غزه خواهیم بود گفت : بعد از حمله وحشیانه اسرائیلی،غزه آسیب جدی دیده است زیرساخت ها و منابع معیشتی آنها از بین رفته است لذا انتظار داریم مردم عزیزمان که خصلت آنها سخاوت است ان شالله همت کنند و کمک های خود را در جهت بازسازی غزه به بانیان این کار برسانند.

جعفر صالحی گفت:ما انتظاری از سازمان های بین المللی که ارتزاق و حیاتشان از آمریکاست نداریم اما کسانی که شعار بشر دوستی سر می دهند خصوصا از ملت های دنیا و همه اقشار ایرانی انتظار داریم برای کمک به بازسازی غزه به صحنه بیایند.

وی  افزود:حکومت دینی همانگونه که در قبال معیشت مردم مسئول است در برابر فرهنگ و دین آنها مسئول است  آیات قرآن نیز بر این موضوع تاکید دارد همانگونه که در حمله نظامی به کشور دولت ها باید پای کار بیایند وقتی به کشور حمله فرهنگی شده دولت باید با تمام قوا وارد صحنه شود.

صالحی گفت: غزه درسال های گذشته شاهد چندین جنگ ظالمانه بوده که در آن مردم مظلوم غزه دفاع جانانه ای را از خود نشان دادند و در واقع جنگ های ۲۲ روزه و ۵۰ روزه را پشت سر گذاشتند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما