وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 9 مهر 1393 ساعت 12:26   |   کد مطلب: 9861
باید نقاب از چهره رژیم کودک‌کش اسرائیل برداشت/ کمک به غزه از واجب‌ترین واجبات
امروز کمک به مردم غزه از واجب‌ترین واجبات و وظیفه‌ای دینی و انسانی است.

به گزارش نافع، نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با بیان این مطلب در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما گفت: دفاع از مظلومان و دشمنی با ظالمان، رسالت دینی، انسانی، الهی و ملی همه مردم است و باید از نظر مادی و معنوی به یاری مسلمانان غزه بشتابیم.

آیت‌ا... غیا‌ث‌الدین‌طه محمدی با اشاره به تأکید سردار نقدی، مسئول سازمان بسیج مستضعفین برای حمایت از مردم غزه تصریح کرد: این اقدام بسیار ارزشمند بوده و همه دستگاه‌ها باید برای همدردی با زنان و کودکان بی‌پناه فلسطین گام بردارند.

وی با تأکید بر نقش رسانه‌ها در افشاکردن  فجایع رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: رسانه‌ها و مسئولان باید نقاب از چهره این رژیم کودک‌کش برداشته و عمق شقاوت و بدبختی آن‌ها را نشان دهند.

آیت‌ا.. محمدی اضافه کرد: این رژیم گرگ‌صفت در جلد گوسفند پنهان شده و باید با زبان و قلم آن‌ها را رسوا ساخته و احساس نفرت را در مردم جهان ایجاد کنیم.

وی با اشاره به سخنان نخست وزیر اسرائیل در صحن سازمان ملل اظهارداشت: وی در کمال بی‌شرمی، ارتش اسرائیل را بسیار نجیب معرفی کرده و این اظهارنظر پس از آن همه ستم، کودک‌کشی و ویرانی وقیحانه است.

امام جمعه همدان بیان کرد: مرتکبین این جنایات، خود را حق به‌جانب و متمدن معرفی می‌کنند و وظیفه داریم تا ظلم و جنایات این رژیم منحوس را برای مردم جهان افشا کرده و آن‌ها را منزوی کنیم.

وی تصریح کرد: باید دشمن را خلع سلاح کرده و آبروی نداشته‌شان را بر باد داد تا جهان با آن‌ها قطع ارتباط کند.

آیت‌ا.. محمدی با تأکید بر حمایت همه‌جانبه از ملت فلسطین از مردم ولایت‌مدار دارالمؤمنین و دارالمجاهدین خواست تا کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به پایگاه‌های جمع‌آوری کمک تحویل دهند.

گفتگو از سمیه مظاهری

 

 

دیدگاه شما