وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 5 مهر 1393 ساعت 12:55   |   کد مطلب: 9768
نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی:
برگزاری انتخابات میاندوره ای در نهاوند احترام به حقوق مردم است
برگزاری انتخابات میاندوره ای در نهاوند احترام به حقوق مردم است
نماینده مردم تویسرکان گفت: برگزاری انتخابات میاندوره ای در “نهاوند” و نیز “تفت و میبد” نه تنها احترام به حقوق مردم این شهرستان ها بلکه احترام به حقوق مردم کشور است.

به گزارش نافع، محمدمهدی مفتح در گفت و گو با خبرنگار رودآور اظهار کرد: در قانون انتخابات به طور کامل و روشن بیان شده که هر حوزه جغرافیایی با توجه به شرایط باید دارای نماینده باشد چرا که اگر آن حوزه انتخابیه نماینده نداشته باشد مردم آن منطقه از وجود شخصیتی حقوقی که حرف های آنان را به مسئولان کشوری برساند محروم می شوند.

وی تصریح کرد: نماینده یک شهرستان متعلق به کل کشور است و در قانونگذاری برای کل کشور با دیگر نمایندگان هماهنگی و تعامل دارد و این نماینده علاوه بر جایگاه قانونگذاری، در مقامی دیگر نسبت به مردم حوزه انتخابیه خود تعهداتی دارد و مردم نیز به نسبت انتظاراتی دارند که باید برآورده شود.

نماینده مردم تویسرکان در خانه ملت ابراز کرد: اگر به هر دلیل شهرستانی از داشتن نماینده محروم شود مردم آن منطقه از امکانات و فرصت هایی که به واسطه آن برای شهرستان به دست می آید محروم می شود.

مفتح با اشاره به اینکه در پی انتصاب مهدی سنایی نماینده سابق نهاوند به سفارت ایران در مسکو، شهرستان نهاوند از وجود نماینده خود محروم شد،  از برگزاری انتخابات میاندوره ای مجلس در نهاوند ابراز خرسندی کرد.

وی با تأکید داشتن نماینده حق قانونی مردم است، خاطر نشان کرد: برگزاری انتخابات میاندوره ای در نهاوند و نیز تفت و میبد نه تنها احترام به حقوق مردم این شهرستان ها بلکه احترام به حقوق مردم کشور است.

دیدگاه شما