وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 4 اسفند 1393 ساعت 07:35   |   کد مطلب: 13096
انتخابات مجمع خیرین ازدواج همدان برگزار شد
انتخابات مجمع خیرین ازدواج شهرستان همدان برگزار شد و این مجمع شکل رسمی به خود گرفت.

به گزارش نافع، عصر دیروز انتخابات مجمع خیرین ازدواج شهرستان همدان برگزار شد و مجمع خیرین شکل رسمی به خود گرفت.

هفت نفر عضو اصلی و دو نفر علی‌البدل این مجمع که منتخب اعضای مجمع خیرین سلامت بودند برگزیده شده و فعالیت خود را آغاز کردند.

معاون فرهنگی اداره‌کل ورزش و جوانان استان همدان در این مراسم اظهار کرد: در حال حاضر در هفت شهرستان استان مجمع خیرین ازدواج تشکیل و انتخابات برگزار شده است.

اسدالله ربانی مهر با بیان اینکه شهرستان نهاوند در امر خیرین ازدواج از شهرستان‌های پیشرو بوده است، افزود: در مجمع خیرین ازدواج نهاوند 80 میلیون به صورت نقدی و سه ملک از سوی خیرین برای کمک به ازدواج جوانان کمک شده است.

وی با بیان اینکه مجمع خیرین در ترویج امر ازدواج نقش زیادی دارند، بیان داشت: مجمع خیرین ازدواج می‌تواند فعالیت‌های حوزه ازدواج را متمرکز کرده و در تأمین جهیزیه و جشن ازدواج کمک کند.

معاون فرهنگی اداره‌کل ورزش و جوانان استان همدان تصریح کرد: در بحث ازدواج کارهای مد نظر در سه بخش اعتقادی، اقتصادی و اجتماعی تقسیم‌بندی می‌شود که در بخش اقتصادی 70 درصد پرداخت وام ازدواج از سوی بانک‌های استان را داشته‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه تشکیل مجمع خیرین می‌تواند از کارهای مقطعی دستگاه‌های اجرایی جلوگیری کند، بیان داشت: با راه‌اندازی این مجمع بیشتر مسائل ازدواج از طریق مجمع پیگیری می‌شود.

ربانی‌مهر تشکیل مجمع خیرین ازدواج را اقدام فرهنگی ماندگاری دانست و گفت: بعد از شکل‌گیری مجمع در همه شهرستان‌ها، جلسه استانی آن نیز با حضور استاندار و امام جمعه همدان برگزار شده و از ظرفیت مدیران ملی نیز بهره‌مند خواهیم شد.

منبع:فارس

انتهای پیام /ح

دیدگاه شما