وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 2 ارديبهشت 1394 ساعت 07:54   |   کد مطلب: 14042
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با مخالفت با اجرای طرح استانی شدن انتخابات مجلس گفت: استانی شدن انتخابات مجلس باعث کم شدن ارتباط مردم و اقشار ضعیف جامعه با نمایندگان می‌شود.

به گزارش نافع،علی نعمت چهاردولی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری ملایری‌ها با اشاره به دستور کار قرار گرفتن استانی شدن انتخابات مجلس اظهار کرد: من با این طرح مخالفم و اعتقاد دارم استانی شدن انتخابات مجلس باعث کم شدن ارتباط مردم و اقشار ضعیف جامعه با نمایندگان می‌شود.

وی با اشاره به دغدغه و انتظار امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری از مسئولان کشور مبنی بر ارتباط با مردم عنوان کرد: با اجرای این طرح ارتباط نمایندگان با مردم بسیار کم خواهد شد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: نماینده پس از اجرای این طرح فرصت سرکشی به تمامی حوزه‌های انتخاباتی را ندارد و باعث ضایع شدن حقوق شهرها و روستاهای کوچک می‌شود.

وی گفت: در هنگام برگزاری انتخابات حضور کاندیداهای نمایندگی مجلس در روستاها و شهرهای حوزه انتخابات از راه‌های معرفی و تبلیغ بوده که با اجرای این طرح نماینده هم فرصت این کار را ندارد و هم باعث صرف هزینه‌های بالا برای انتخابات می‌شود.

چهاردولی کم شدن شناخت مردم نسبت به نماینده‌ها را یکی دیگر از معایب این طرح خواند و بیان کرد: اجرای این طرح شور انتخاباتی مردم که نماد جمهوری اسلامی ایران بوده را درانتخابات مجلس کم می‌کند.

وی کاسته شدن تعهد و تعصب مردم برای شرکت در انتخابات را یکی دیگر از معایب طرح خواند و افزود: با توجه به شرایط اقتصادی و تاکید مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی اجرای این طرح باعث صرف  هزینه‌های بالا توسط کاندیداها می‌شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: کم شدن شناخت مردم از کاندیداهای مجلس، قطع شدن ارتباط مردم با نماینده‌ها و ضایع شدن حقوق مردم از دیگر دلایل مخالفت من با این طرح است.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما