وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 14 تير 1394 ساعت 10:17   |   کد مطلب: 15108
حضور در انتخابات به معنی قبول اصل نظام جمهوری اسلامی است
اصل پیام حضور در انتخابات قبول داشتن اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش نافع، محمد ابراهیم الهی تبار عصر دیروز در آئین افتتاحیه طرح غنی سازی اوقات فراغت کانون های مساجد استان همدان به حضور همه مردم در راهپیمایی روز قدس اشاره و تاکید کرد: مستضعفان و آزادگان جهان به جمهوری اسلامی ایران چشم دوخته‌اند و حضور باشکوه و جانانه در راهپیمایی روز قدس موجب امیدواری آنان می شود.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار به شعار سال اشاره و تاکید کرد: مقام معظم رهبری مسئولین را به ظرفیت های موجود در بین مردم و مردم را به اطمینان بخشی و اعتماد به دولت ترغیب کردند.
وی افزود: اعتقاد براین است که اگر مسائل را در بطن مردم برده شود به بهترین شکل انجام می پذیرد.
الهی تبار به سال های اولیه پس از دفاع مقدس اشاره و تصریح کرد: همانگونه که پس از جنگ کشور به یکباره با افزایش جمعیت مواجه شد با ورود خیرین به عرصه، بسیاری از مشکلات مانند کمبود مدرسه در کشور مرتفع شد.
وی به ضرورت آموزش مهارت های زندگی اشاره و تاکید کرد: اگر جوانان با مهارت های زندگی به خوبی آشنا شوند بسیاری از مشکلات جامعه مانند طلاق و اعتیاد حل می شود.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار اظهار کرد: مسجد یکی از مکان هایی است که می تواند آموزش و مهارت های زندگی را به جوانان آموزش دهد.
وی خاطرنشان کرد: کشور ما به دلیل وجود جوانان از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است ولی متاسفانه ما نتوانستیم از این ظرفیت به خوبی بهره ببریم.
الهی تبار گریزی به مسئله انتخابات زد و تصریح کرد: همه باید زمینه حضور حداکثری مردم را در انتخابات فراهم کنند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار خاطرنشان کرد: آن سال‌هایی که کشور درآمد 158 میلیارد تومانی داشت برای این روزها پیش‌بینی لازم انجام نشد و امروز شاهد بروز مشکلات اقتصادی در کشور هستیم.
انتهای پیام/ح
 

دیدگاه شما