وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 24 تير 1394 ساعت 15:39   |   کد مطلب: 15269
بسیج در انتخابات تنها نقش بصیرت افزایی دارد
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه تویسرکان نقش بسیج در انتخابات را، نقشی ارزشمند در راستای بصیرت افزایی و آگاهی بخشی جامعه عنوان کرد.

به گزارش نافع، به نقل از رودآور، «حجت الاسلام محمد محمودزاده» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه تویسرکان در این نشست فرماندهان پایگاه های مقاومت خواست با الگو قرار دادن زندگی ائمه اطهار(ع)، در راستای ترویج و اشاعه هرچه بیشتر سبک زندگی اسلامی در جامعه گام بردارند.

وی همچنین با اشاره به انتخابات سال جاری اظهار کرد: وظیفه بسیج در این عرصه روشنگری و بصیرت افزایی در راستای حضور حداکثری مردم است.

وی افزود: با توجه به شکست های متوالی کشورهای استکباری جهان در مقابله با ایران اسلامی و خنثی شدن نقشه های شوم آنان، تمام نگاه ها به انتخابات ما دوخته شده است و می طلب بسیج برای معرفی شاخصه های یک کاندید با تقوا، مؤمن حقیقی، ولایی و مردمی گام های مؤثری بردارد.

«حجت الاسلام مرتضی ربیعی» از مبلغان حوزه علمیه قم نیز در این نشست نیز با اشاره به این که هسته اصلی و اساسی جامعه خانواده است، گفت: اگر اساس خانواده ای سست شود زمینه ساز اضطراب و تنش در خانواده و اجتماع می شود.

وی اظهار کرد: باید تلاش کنیم که سبک زندگی اسلامی معیار تربیت فرزندان باشد و مهم است که خانواده ها  این امر در نظر داشته باشند و در اولویت های خود قرار دهند.

این مبلغان حوزه علمیه قم افزود: اگر بتوانیم سبک زندگی دینی را به طور مناسبی در اختیار فرزندان خود قرار دهیم آنان در مسیر فلاح و رستگاری قرار می گیرند.

حجت الاسلام  ربیعی عنوان کرد: باید تلاش کنیم تا تعالیم با معنا و والای دینی و سبک زندگی اسلامی را در برنامه های زندگی خود وارد کنیم و در این راستا از تعالیم دین به ویژه در تربیت کوکدکان خود بهره بجوییم.

وی تصریح کرد: محبت، همدلی و همراهی با فرزندان و شریک قرار دادن آن ها در تصمیمات مهم زندگی خانوادگی می تواند فرزندان ما را به در آغوش گرم خانواده حفظ کند.

به گزارش رودآور،  نشست انس و مودت فرماندهان پایگاهای مقاومت و فرماندهان حوزه های مقاومت به همراه خانواده های آنان با هدف ایجاد انس و الفت بین فرماندهان و خانواده های آنان به عنوان پشتیبان معنوی در انجام مأموریت های بسیج و ترویج سبک زندگی علوی و فاطمه بین خانواده ها برگزار شد.

انتهای پیام/ح

 

دیدگاه شما