وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 5 آبان 1394 ساعت 08:09   |   کد مطلب: 16896
کاروان شهدای گمنام با عنوان "عاشورائیان امام عصر(عج)"عصر امروز سه شنبه 5 آبان وارد همدان می شود.

به گزارش نافع، نماینده کمیته جستجوی مفقودین در استان همدان با بیان این مطلب گفت: ورود این کاروان از روستای پیروز(پری ) آغاز شده و پس از مراسم استقبال و حضور در جمع مردم شهر زنگنه در ساعت 18 با حضور در دانشگاه ملی ملایر مورد استقبال دانشجویان و مردم ملایرقرار گرفته تا مراسم وداع با پیکرهای مطهر شهدا نیز در مسجد دانشگاه ملی در ساعت 20 و 30 دقیقه برگزار شود.
محمد جواد زمردیان افزود: صبح روز چهارشنبه 6 آبان ماه پیکرهای مطهر شهدا برای حضور در مراسم زیارت عاشورا به حوزه علمیه خواهران حضرت زینب کبری(ع) منتقل شده و پس از این مراسم با اقامه نماز از طرف آیت ا... فاضلیان بر پیکرهای مطهر شهدا، مراسم تشییع و خاکسپاری یکی از شهدای گمنام از ساعت 9 صبح آغاز و در حوزه علمیه امام علی(ع) به خاک سپرده خواهد شد.
وی ادامه داد: کاروان عاشورائیان امام عصر(عج) ساعت 11 روز چهارشنبه وارد بخش شراء شده و پس از عبور از روستاهای خماجین، قشلاق علیا، قشلاق سفلی، فیروز آباد، دولت آباد، ورکش، آب انبار ،راهجرد، احمد اباد تپه، شیرین آباد، دیزج، بویاقچی، رزج، هیزج، امیر آباد کرد،احمد آباد شرا ، یکله و حضور در یادواره شهدای روستای عبدالرحیم، مهمان مردم شهر قهاوند می شوند.
 زمردیان اضافه کرد: کاروان شهدای گمنام 5 شنبه 7 آبان پس از عبور از روستای جیحون آباد، بزنجرد، نوده قره باغی، میلاجرد سماوک، بوبوک آباد ویسرلو، مورد استقبال مردم روستاهای سوباشی، قطار قوپی، قهورد علیا، چورمق، قراتلو، شیخ جراح، قرانقودره، قهورد سفلی قرار می گیرند.
وی خاطر نشان کرد: یکی از این شهدا نیز برای تشییع و خاکسپاری در ستاد سپاه استان به همدان منتقل شده تا ساعت 9:30 در میدان امام زاده عبدا...(ع) بر دستان مردم دارالمجاهدین تشییع و در سپاه به خاک سپرده شود.
زمردیان، پارک صبای گل تپه را سومین مکان برای خاکسپاری دوتن دیگر از شهدای گمنام برشمرد و گفت: این دو شهید معزز گمنام نیز ساعت 9 صبح روز جمعه از میدان خاتم الانبیا(ص) بر دستان پر مهر و قدردان این مردم تشییع و در این مکان به خاک سپرده خواهند شد.

پایان پیام/م.د

دیدگاه شما