وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 19 مرداد 1394 ساعت 10:37   |   کد مطلب: 15733
جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) همدان:
خبرنگاران نباید وامدار کسی باشند
خبرنگاران نباید وامدار کسی باشند
بسیج رسالت بزرگی بر دوش دارد و با بهره‌گیری از توان قشرهای مختلف و همنشینی با مردم، مأموریت‌ خود را انجام می دهد.

به گزارش نافع، جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با بیان این مطلب در همایش اعضای بسیج رسانه گفت:  تجلی این همکاری به زیبایی در دوران دفاع مقدس دیده شد و نیروهای مردمی در برابر استکبار جهانی ایستادند.

سردار مظاهر مجیدی با تأکید بر استتقلال فکری خبرنگاران افزود: خبرنگاران مانند علما نباید وامدار کسی باشند.

وی اظهار کرد: امیدواریم خبرنگاران بتوانند رسالتی که جامعه و اسلام بر دوش آن‌ها گذاشته را به نتیجه برسانند.

مجیدی با اشاره به اینکه باید به بسیج به صورت تخصصی نگاه کرد، گفت: امروز بسیج متخصصان، مهندسی، پزشکی، دانش آموزی و  غیره در کشور وجود دارد و بسیج، بسترهایی را فراهم می کند تا نیروهای با انگیزه سازماندهی شوند.

وی اعلام کرد: سپاه سال گذشته با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی ورود پیدا کرده و ۲۴ میلیارد تومان اعتبار به استان آورد.

 جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان ادامه داد: همچنین 2 هزار و ۱۰۰ شغل در استان از محل تسهیلات اقتصاد مقاومتی ایجاد شد.

مجیدی، تشکیل شجره طیبه صالحین را از دیگر اقدامات سپاه دانست و افزود: پارسال 8 هزار حلقه صالحین در استان ایجاد شد که امیدواریم امسال به ۹ هزار مورد افزایش یابد.

وی اضافه کرد: این حلقه ها 4 موضوع معرفتی، بصیرتی، تربیتی و مهارتی را دنبال می کنند.

مجیدی بیان کرد: همچنین سال گذشته سپاه ساخت ۱۲۰ سالن ورزشی را پیگیری کرد که از این تعداد، ۴۰  مورد به بهره برداری رسیه است.

وی با با بیان اینکه «دجال واره» یکی از آسیب های اجتماعی است، اظهار کرد: پارسال 6 هزار گیرنده  ماهواره از طرف مردم به سپاه تحویل داده شد که این روند امسال به شکل دیگری ادامه دارد تا ماهواره به دست خود مردم از جامعه جمع آوری شود.

مجیدی با اشاره به تحولات انقلابی در یمن و سوریه نیزخاطرنشان کرد: رسانه ها می تواند در پشتیبانی از جبهه مقاومت ایفای نقش کنند.

انتهای پیام/م

دیدگاه شما