وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 3 مهر 1393 ساعت 22:04   |   کد مطلب: 9733
برپایی نمایشگاه رشادت های پزشکی در باغ موزه دفاع مقدس همدان
مدیر باغ موزه دفاع مقدس همدان با اشاره حضور داوطلبانه پزشکان در جبهه گفت: شهید شکری موحد فرمانده گردان 132 لشکر انصار الحسین(ع) بهداری را در این نهاد پایه گذاری کرد.

خلیل الهی تبار اظهار کرد: به دلیل استقبال مردم همدان از باغ موزه دفاع مقدس سپاه انصارالحسین(ع) نمایشگاه پزشکی در جنگ را در این مرکز فرهنگی برگزار کرد.

الهی تبار با اشاره به نقش بهداری‌ها در دوران دفاع مقدس و حضور62  بهیار شهید همدانی در جنگ، تصریح کرد: در آغاز جنگ سطح کمی و کیفی امداد پایین بود.

وی با اشاره به اینکه 100هزار نفر از نیروهای پزشکی به صورت داوطلبانه در جبهه‌ دفاع حضور داشتند، افزود: شهید شکری موحد فرمانده گردان 132 لشکر انصار الحسین(ع) بهداری را در این نهاد پایه گذاری کرد.

وی بیان کرد: نمایشگاه پزشکی در جنگ و بیمارستان صحرایی با 10 غرفه شامل، غرفه‌های نقاشی،  عرضه‌ی محصولات فرهنگی، ش.م.ر و جنگ نوین،پ اورژانس شهدا، ست امداد شهید شکری موحد، عکاسی بیداری اسلامی و چادرهای بیمارستان صحرایی با به نمایش کشیدن اتاق عمل در طول هفته‌ی دفاع مقدس در محوطه باغ موزه دفاع مقدس همدان برقرار است.

الهی تبار با اشاره به نقش رزمندگان همدان در دوران دفاع مقدس تصریح کرد: باغ موزه دفاع مقدس یادآور رشادت‌های زنان و مردان این مرز و بوم به ویژه مردم همدان در دوران دفاع مقدس می‌باشد که در فضای 6 و نیم هکتاری احداث شده است.

نمایشگاه پزشکی جنگ و بیمارستان صحرایی در زمان بازدید از باغ موزه صبح‌ها از ساعت 8:30 الی 11 و بعداز ظهرها نیز از ساعت 15:30 الی 18 در محوطه بیرونی باغ موزه دفاع مقدس همدان پذیرای بازدید کنندگان و علاقمندان است.

دیدگاه شما