وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 3 مهر 1393 ساعت 10:09   |   کد مطلب: 9727
اکران فیلم های جشنواره مقاومت در نویسرکان
ناظر جشنواره فیلم مقاومت در استان همدان گفت: سینمای مقاومت و ایران با اندیشه های بنیادی و فرهنگ ساز، حرف های جدیدی برای گفتن در عرصه سینمای جهان دارد.

محمد ملکی افزود: فیلم های جشنواره مقاومت همگی با محوریت دفاع مقدس، بیداری اسلامی، جبهه مقاومت، تقابل با جنگ ضد فرهنگی دشمنان، یکپارچگی جهان اسلام و فرهنگ جهاد و شهادت ساخته شده و اکران می شوند.

وی ابراز کرد: با توجه به استفاده ابزاری نظام سلطه از سینما برای نهادینه سازی مقاصد سیاسی و فرهنگی خود، جشنواره فیلم مقاومت با مضامین معنوی خود می تواند الگوی هنر متعالی باشد.

ملکی از برگزاری جشنواره فیلم مقاومت در 412 شهر کشور خبر داد و اضافه کرد: استان همدان در 70 آموزشگاه، 10 کانون، 30 حوزه علمیه و دانشگاه با اکران فیلم های جشنواره مقاومت از عموم مردم استقبال می کند.

وی گفت: 14 فیلم این جشنواره در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در سالن رضی تویسرکان اکران می شود که دو مورد از آنها فیلم های پویا نمایی شده (انیمیشن) هستند.

ملکی یادآور شد: تماشای این فیلم ها برای عموم مردم رایگان است.

جشنواره فیلم مقاومت با هدف ترویج فرهنگ جهاد و شهادت، حقیقت خواهی و تمدن سازی بزرگ اسلامی با شرکت کشورهای مختلف جهان در سراسر کشور برگزار می شود.

تویسرکان 753 شهید را تقدیم آرمان های انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت کرده است.

دیدگاه شما