وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 31 ارديبهشت 1398 ساعت 07:45   |   کد مطلب: 14045
خانه طراحان انقلاب اسلامی در جدیدترین تولید خود، همه آنچه که باید درباره فناوری هسته‎ای بدانیم را با زبانی ساده و البته قابل فهم برای همه مردم در قالب «موشن گرافیک فناوری هسته ای» به تصویر کشیده است.

به گزارش نافع، موشن گرافیک، سبکی تقریبا جدید برای ارائه اطلاعات جامع پیرامون یک موضوع خاص است که چند سالی هست در کنار اینفوگرافیک یا همان «داده نما» فضای رسانه های مجازی را در اختیار گرفته است.

شیوه جذاب بیان اطلاعات و داده‎ها پیرامون یک موضوع در موشن گرافیک، موجب شده تا این سبک به زودی جای خود را در میان مخاطبین پیدا کند.

خانه طراحان انقلاب اسلامی در جدیدترین تولید خود، همه آنچه که باید درباره فناوری هسته‎ای بدانیم را با زبانی ساده و البته قابل فهم برای همه مردم در قالب «موشن گرافیک فناوری هسته ای» به تصویر کشیده است.

انتهای پیام/ح

برچسب‌ها: 

دیدگاه‌ها

با سلام اشنائی مختصری از تاریخچه انرژی هستنه ای در ایران خیلی زیبا به نمایش گذاشتید . خیلی خوب بود و روشنگر برای عموم . ولی اهداف دیگری هم غرببیها از این تحریم ها و تهدید ها دارند . یکی از آنها اینکه چرا ما انرژی صلح آمیز هسته ا ی نداشته باشیم ؟ و موارد بسیار دیگر . و بهتراست تفکر گروه های داخلی را در مورد این انرژی که تمام کشورهای دارند به مردم گفته شود تا مثل قدیمها که در باره نفت به ایرانیان میگفتند که ماده بد بو و کثیف است . چه کسانی و با چه اهدافی خواسته های غربیها را میخواهند تامین کنند ؟
همه آنچه که باید بدانیم نبود... گوشه ی کوچکی بود فقط...
خیلی خوب بود دستشون درد نکنه اگه من رییس صدا و سیما بودم یه روز در میون پخشش می کردم حتی برای کودکان و نوجوانان
لطفا به سازندگان برسانید که باید طوری درست میشد که مردم اگاه بشن .باید تکمیل بشه. کل فایده های تاسیسات هستهای از دارو .کشاورزی .اب شیرن کن.برق .درسلاحهای متعارف و... چند سال دیگه وضعیت نیاز مابه اب .برق و...چطور است ومنابع ما در چه حدی است .کشورهای دیگه چه مقدار از صنعت هستهای سود میبرند وچرا به ما فشار می اورندوایا با تسلیم هسته ای کوتاه میان یانه .این فیلم فایدش اندک بود
چرا اینقدر از کلمات انگلیسی استفاده میکنید.....!!!!!!!!!!! تو رو خدا رعایت کنید.با این سرعت چند سال دیگه هیچ نشانه ای از زبان فارسی نمیمونه

دیدگاه شما

آخرین عناوین سایت