وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 6 مهر 1394 ساعت 12:57   |   کد مطلب: 16492
مسئول کمیته اطلاع‌رسانی جشنواره فیلم‌های نوجوان:
پخش ویژه‌برنامه‎های جشنواره بین المللی فیلم نوجوان همدان از رسانه ملی
مسئول کمیته اطلاع‌رسانی بیست‌و‌نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های نوجوان از پخش ویژه‌برنامه‎های جشنواره از صدا و سیما خبر داد.

به گزارش نافع، حبیب شهنوازیان اظهار کرد: چندی پیش بعد از اعلام میزبانی همدان، کمیته اطلاع‌رسانی جشنواره فیلم‌های نوجوان با حضور 15 نفر از خبرنگاران حرفه‌ای استان، تشکیل و فعالیت خود را آغاز کرد.

 

وی گفت: این کمیته در راستای اهداف و سیاست‌های سینمایی کشور، حمایت از هنرمندان و نوجوانان در همدان فعال شد تا ضمن اطلاع رسانی صحیح، عموم مردم از برنامه‌ها و رویدادهای این جشنواره بین‌المللی مطلع شوند.

 

مسئول کمیته اطلاع رسانی جشنواره فیلم‌های نوجوان همدان با بیان اینکه بیش از 80 خبرنگار از خارج استان برنامه‌های این جشنواره را پوشش می‌دهند، اضافه کرد: نمایندگان تمام رسانه‌های استانی نیز به پوشش بخش‌های مختلف جشنواره مشغول هستند.

 

وی اظهار کرد: تاکنون بیش از 3 هزار خبر در مورد برنامه ها و رویدادهای این جشنواره بین المللی، از طریق رسانه‌های دیداری و شنیداری منعکس شده است.

 

شهنوازیان با تأکید بر برنامه ریزی صدا و سیمای مرکز همدان برای پوشش و انعکاس مطلوب این جشنواره، بیان کرد: پخش تیزر، برنامه‌سازی برای اطلاع‌رسانی به مردم از این طریق در حال انجام است، ضمن اینکه در ایام جشنواره هر شب برنامه ویژه جشنواره و گفت و‌گو با هنرمندان و عوامل جشنواره در ساعات 20 تا 20:45، 23 تا 23:45 و 12:30 تا 13:30 از شبکه همدان پخش می‌شود.

 

وی تصریح کرد: در راستای اطلاع‌رسانی به مردم بیش از 4 هزار پوستر جشنواره و تراکت‌هایی با این موضوع توزیع شده است، ضمن اینکه رادیو همدان هم روزانه برنامه‌های اکران در سینماهای استان را از ستاد اطلاع رسانی دریافت و منعکس می‌کند.

 

شهنوازیان از راه‌اندازی مرکز 118 با هماهنگی مخابرات همدان برای اطلاع رسانی از برنامه های جشنواره خبر داد و افزود: استفاده از تابلوهای روان‌گردان و دیجیتال و ظرفیت استفاده از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی با تشکیل چندین گروه از دیگر اقدامات این کمیته بود.

 

نخستین المپیاد فیلمسازی و بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های نوجوانان از سوم تا چهارم مهرماه در همدان برگزار می‌شود.

پایان پیام/م.د

دیدگاه شما