وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 8 مهر 1394 ساعت 22:25   |   کد مطلب: 16524
مجید مجیدی کارگردان فیلم محمد رسول الله(ص)، در حاشیه برگزاری بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم‌های نوجوانان همدان، با حضور مسئولان ارشد سینمایی کشور مورد تجلیل قرار گرفت.

به گزارش نافع، مجیدی در اکران وی‍ژه فیلم محمد رسول‌الله(ص) در تالار مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی اظهار کرد: همه می‌دانیم در جهانی به سر می‌بریم که اسلام عزیز چگونه مورد تازیانه‌ کسانی قرار گرفت که نام اسلام را به سرقت بردند.

 کارگردان فیلم محمد رسول الله(ص) بیان کرد: دشمنان در طول سال‌های گذشته به دنبال این بودند تا چهره‌ای زشت را از اسلام به مردم دنیا نمایش دهند.

وی  با تأکید بر اینکه این فیلم در تلاش بود تا بتواند قطره‌ای از اقیانوس بیکران رحمت پیامبر اسلام(ص) را جبران کند افزود: در اینجا باید از آقایان فروزنده و صادقیان از بنیاد مستضعفان که پشتیبانی این کار را برعهده داشتند و همچنین از‌ علیرضا شجاع‌نوری که خالصانه و عاشقانه در فیلم بازی کردند و بهترین و زیباترین بازی خود را ارائه کردند؛ تشکر کنم.

کارگردان برجسته سینمای ایران با بیان اینکه «رحمان» - آهنگساز این فیلم سینمایی- انسان بزرگ و یک مسلمان به تمام معناست، گفت: وقتی به ایران آمد در ابتدا به پابوس امام رضا(ع) در مشهد رفت و ضمن عرض ارادت به اماممان به نحوی از ایشان برای شروع کار کسب اجازه کرد.

وی تصریح کرد: «رحمان» در ابتدا هندو بود، چندین سال است مسلمان شده،‌ ضمن اینکه دو سال تلاش شبانه‌‎روزی کرد و موسیقی این فیلم را ساخت که به طور قطع موسیقی این فیلم جاودانه خواهد ماند.

مجیدی با بیان اینکه شهر همدان برای من پر از خاطرات دوران نوجوانی‌ام است؛ اظهار کرد:  همدان برای من پر از خاطره از باغ‌های دره مرادبیگ و سیلوار است، مادر من همدانی است و نیمی از وجود من هم همدانی...

پایان پیام/م.د

دیدگاه شما