وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 29 شهريور 1393 ساعت 23:12   |   کد مطلب: 9609
با هدف کمک به دانش‌آموزان بی بضاعت:
طرح مهر تحصیلی در تویسرکان اجرا شد
طرح مهر تحصیلی در تویسرکان اجرا شد
سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تویسرکان از اجرای طرح مهر تحصیلی به مناسبت آغاز فصل بازگشایی مدارس در این شهرستان خبر داد.

به گزارش نافع، علی افشاری در حاشیه اجرای طرح مهر تحصیلی در تویسرکان اظهار کرد: این طرح در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر عمل امینانه به نیت واقفین، شفاف سازی عملکرد اداره اوقاف، ترویج فرهنگ وقف به منظور کمک به دانش آموزان و ایجاد وحدت رویه در اجرایی شدن طرح، برای اولین بار در تویسرکان، همزمان با سراسر کشور اجرا شد.

وی هدف از ابلاغ این طرح را اجرای رویه‌ای واحد در اجرای نیات مرتبط با کمک به دانش آموزان مستعد بیان کرد و افزود: اجرای این طرح باعث اجرای رویه‌ای واحد در عمل به نیات مرتبط با کمک به دانش‌آموزان مستعد شده و از اعمال سلیقه‌های شخصی جلوگیری می‌کند.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تویسرکان با بیان اینکه اجرای طرح مهر تحصیلی سبب انسجام بخشی و هدایت امینانه نیات می شود، عنوان کرد: ۳۰دانش آموز این شهرستان از طرح مهر تحصیلی بهره مند شدند.

افشاری تصریح کرد: در آستانه سال تحصیلی جدید تعداد ۳۰ بسته لوازم تحریر هر بسته به ارزش ۷۰ هزار تومان از محل نیات مرتبط در سطح شهرستان تویسرکان بین دانش آموزان توزیع شد.

وی تصریح کرد: در این طرح بسته‌های لوازم التحریر شامل مداد رنگی، مداد تراش و پاک کن، خودکار، جامدادی، دفتر سیمی، دفتر معمولی و دفترچه یادداشت به دانش آموزان اهدا شد.

جواد اسدبیگی مدیر آموزش و پرورش تویسرکان نیز ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال تحصیلی جدید با تقدیر از عملکرد اداره اوقاف و امور خیریه اظهار کرد: حمایت از تمامی دانش آموزان یک وظیفه است چرا که آنان آینده سازان ایران اسلامی هستند.

وی افزود: در طرح مهر تحصیلی وقف‌هایی که در آن برای کمک به محصلان، معلمان و نیاتی از این قبیل که مقید به زمان و مکان خاص نباشد، مورد نظر است و اقلامی به دانش‌آموزان اهدا می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش تویسرکان همچنین ابراز کرد: پروژه مهر با فعالیت کمیته های مربوطه در سطح شهرستان مقدمات استقبال از دانش آموزان را برای حضور در مدارس در سال تحصیلی جدید فراهم کرده است.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما