وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 19 شهريور 1393 ساعت 13:48   |   کد مطلب: 9408
تمهیدات پلیس راهور همدان برای بازگشایی مدارس
رئيس پليس راهور استان همدان از تدوين و اجرا ي طرح ويژه پليس راهور در آستانه بازگشايي مدارس خبر داد.

به گزارش نافع به نقل ازمرکز اطلاع رسانی انتظامی استان همدان، سرهنگ حسين طلايي اعلام كرد: پليس راهور استان در آستانه بازگشايي مدارس و مهرماه سالجاري طرح ويژه اي تدوين و به اجرا در خواهد آورد.

وي افزود : در اين طرح كليه معابر پر تردد و به ويژه مسير تردد دانش آموزان و مقابل مدارس بصورت ويژه اي و با حضور پليس تحت پوشش قرار خواهد گرفت و از كليه امكانات و نيروي انساني موجود نيز در مدت زمان اجراي طرح استفاده خواهد شد .

رئيس پليس راهور استان همدان بيان داشت: با هماهنگي شهرداري ها هم سعي شده نسبت به رفع نقاط حادثه خيز و خط كشي و ايمن سازي جلو مدارس اقدام شود .

اين مقام انتظامي افزود : در بحث سرويس مدارس هم براي اولين بار مقرر شد كليه سرويس هاي مدارس توسط شركت هاي تحت نظارت تاكسيراني انجام پذيرد تا علاوه بر پليس ، آموزش و پرورش و تاكسيراني ، مسئولان شركت ها هم بر فعاليت رانندگان نظارت داشته باشند و در صورت قصور توسط شركت ها ،سهم آنان در تصادفات احصاء و به مراجع قضايي اعلام شود .

وي همچنين گفت: از نكات ويژه اين طرح ،پاكسازي پياده روها از تردد و توقف وسايل نقليه است و با رانندگاني كه در پياده روها تردد و يا متوقف مي شوند برخورد و در صورت توقف آنان در پياده رو علاوه بر جريمه، خودرو به پاركينگ منتقل خواهد شد .

رئيس پليس راهور استان در خاتمه گفت:برخورد با موتوسيكلت هايي كه در پياده روها تردد کرده و همچنين در مقابل مدارس ايجاد مزاحمت مي كنند با هماهنگي مراجع انتظامي در دستور كار پليس راهور قرار دارد .

 

دیدگاه شما