وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 11 شهريور 1393 ساعت 12:45   |   کد مطلب: 9283
15 مهر آغاز جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: از 15 تا 21 مهر ماه سال جاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در استان همدان برگزار خواهد شد.

ه گزارش نافع به نقل از صبح الوند، فاضل عبادی با اشاره میزبانی جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان افزود: از 15 تا 21 مهر ماه سال جاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در استان همدان برگزار خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه 40 کشور خارجی برای حضور در جشنواره تئاتر کودک اعلام آمادگی کردند، یادآور شد: آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره در حال بررسی است و هنوز نتایج نهایی اعلام نشده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان تأکید کرد: داوران جشنواره در بخش‌های مختلف نیز هنوز تعیین نشده و امور مقدماتی در حال انجام است.

وی همچنین با اشاره به برگزاری موفق نمایشگاه کتاب گفت: در نهمین نمایشگاه سراسری کتاب همدان بازدیدکنندگان بیش از یک میلیارد تومان کتاب خریدند.

عبادی با اشاره به اینکه برآوردهای ما فروش بیش از یک میلیارد تومان کتاب در نمایشگاه کتاب امسال را نشان می‌دهد، اظهار کرد: در نمایشگاه کتاب سال جاری تنها 250 میلیون تومان بن توسط بانک عامل به فروش رفت.

وی با بیان اینکه در سال گذشته 200 میلیون تومان بن خرید کتاب در نظر گرفته شده بود، افزود: در سال جاری 50 میلیون تومان بن خرید کتاب بیشتر از سال گذشته در نظر گرفته شد که تمامی آن به فروش رفت و در روز آخر برخی از افراد موفق به خرید بن نشدند.

مدیرکل ارشاد استان با اشاره به اینکه نمایشگاه کتاب به یک مطالبه عمومی مردم تبدیل شده، تصریح کرد: در تلاش هستیم تا بتوانیم نمایشگاه بین‌المللی کتاب کودک و نوجوان را در استان همدان برگزار کنیم.

دیدگاه شما