وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 28 شهريور 1393 ساعت 12:34   |   کد مطلب: 9585
جانشین فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص)در یادواره شهدای مریانج:
ایران ابرقدرت نظامی و علمی جهان است/اقتصاد ایران دست سیاسون و ضدانقلابی‌ها
ایران ابرقدرت نظامی و علمی جهان است/اقتصاد ایران دست سیاسون و ضدانقلابی‌ها
نظام جمهوری اسلامی ایران در سال 1405 به ابرقدرت بزرگ جهان تبدیل خواهد شد تا مقدمه‌ای برای ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) باشد

به گزارش نافع، جانشین فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) با بیان این مطلب در یادواره شهدای فصل تابستان شهر مریانج گفت: برای نخستین بار در تاریخ ایران، برنامه چندین ساله‌ای به همت مولای ما امام خامنه‌ای با عنوان "سند چشم انداز 20 ساله نظام جمهوری اسلامی" طراحی شده است.

سردار سالار آبنوش در مراسم بزرگداشت 33 شهید فصل تابستان مریانج با بیان اینکه ائمه اطهار(ع) هریک به شکل مظلومانه‌ای به شهادت رسیدند، تصریح کرد: تنها یکی از این سلسله باقی مانده که تا شرایط برای حکومتش مهیا نشود؛ ظهور نخواهد کرد.

وی با تأکید بر اینکه سند چشم انداز 20 ساله، افق نظام جمهوری اسلامی در سال 1405را هدف قرار داده، اعلام کرد: ایران باید در این سال ابرقدرت جهان شود تا مقدمه‌ای برای ظهور حضرت ولی عصر(عج) باشد.

سردار آبنوش تصریح کرد: برای نخستین بار و به برکت خون شهدا قرار است ایران، ابرقدرتی شود که به جای شیاطین، در رأس حکومت، نایب امام زمان(عج) وجود داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: برای دستیابی به این مهم باید سه پایه امنیتی، علمی و اقتصادی در کشور تقویت شود.

جانشین فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) اعلام کرد: امروز ما از نظر قدرت دفاعی و اطلاعاتی که به قدرت امنیتی تعبیر می‌شود در شرایطی قرار داریم که دشمن در هر جا بر ما وارد شود، بی‌درنگ او را هدف قرار خواهیم داد.

آبنوش اظهارداشت: امروز از نظر توان نظامی، ایران یک ابرقدرت است و کسی نمی‌تواند آن را تهدید کند.

وی ادامه داد: چندی پیش یکی از فرماندهان نظامی آمریکا به صورت مخفیانه وارد یکی از پایگاه‌های افغانستان شد به طوریکه حتی دولت افغانستان از این موضوع خبر نداشت، اما به محض فرود، سردار سلیمانی به تلفن همراه او زنگ زد و ورودش را خوش‌آمد گفت.

سردار آبنوش بیان کرد: این مقام آمریکایی شگفت زده و هراسان از اینکه چگونه سپاه توانسته به شماره تلفن سری سازمان سیا دست یابد از همان‌جا برگشت و این نشانگر قدرت نظامی و امنیتی ایران است.

 

ایران جز 9 قدرت علمی جهان

وی با اشاره به پایه دوم ابرقدرت‌شدن نیز گفت: براساس سند چشم انداز 20 ساله قرار بود ایران در سال 1405 جزء 15 کشور اول جهان شود، اما چندی پیش مرکز سنجش علمی جهان اعلام کرد که ایران جزء 9 کشور اول جهان از نظر علمی قرار دارد و این درحالیست که هنوز 12 سال تا تحقق سند باقی مانده است.

آبنوش تصریح کرد: این موفقیت در سایه وجود پربرکت مقام معظم رهبری حاصل شده و ایشان تک‌تک دانشمندان  را به نام می‌شناسند.

وی اظهارداشت: پیش از این تنها 3 کشور توانسته بودند؛ ماهواره خود را در مدار قرار دهند، اما امروز ایران به عنوان چهارمین کشور و بدون کمک دیگران وارد این عرصه شده و دشمنان را مات و مبهوت ساخته است.

آبنوش خاطرنشان کرد: اگر امروز آمریکا مسئله هسته‌ای را بهانه قرار داده برای متوقف کردن سرعت حرکت علمی ایران است و بنابر اعلام 125 عضو هیأت علمی دانشگاههای آمریکا، ایران در مسئله نانو به پیشرفت‌های بزرگی دست یافته و درحال جلو زدن از آمریکاست.

 

اقتصاد ایران در احاطه شکم‌های ستبر و جیب‌های گشاده

جانشین فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) تصریح کرد: اما متأسفانه از نظر اقتصادی مشکل داریم و برخی در سایه تحریم‌ها، خون ملت را مکیده و به انقلاب ضربه می‌‌زنند.

سردار آبنوش با بیان اینکه اقتصاد کشور دست سیاسیون است، تصریح کرد: تنها راه مقابله با این گروه صبر و شکیبایی از نوع مجاهدت رزمندگان است و چاره‌ای جز تحمل و حذف یکایک این افراد نداریم.

وی خاطرنشان کرد: برای دستیابی به پایه سوم ابرقدرت شدن با افراد سودجو که اقتصاد کشور را در دست گرفته‌اند می‌جنگیم؛ چراکه اقتصاد ما هنوز دست افراد انقلابی نیفتاده و افرادی سودجو با شکم‌های ستبر و جیب‌های گشاده آن را احاطه کرده‌اند.

آبنوش اظهارداشت: برای برون‌رفت از این مشکل نیز مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی را طراحی کرده‌اند که با اجرای گام به گام آن، فرصت‌ها از افراد سودجو گرفته خواهد شد.

وی تصریح کرد: همه این موفقیتها مرهون هدایت مدبرانه و هوشمندانه حضرت امام خامنه‌ای است و امیدواریم خداوند ایشان را همیشه برای ما نگاه دارد چراکه به به تعبیر آیت‌الله جوادی‌آملی، خداوند برای سلامتی وجود مبارک ایشان بر بشریت منت نهاده است.

آبنوش با اشاره به ناکامی انقلابیون در سایر کشورها اظهارداشت: انقلاب مصر و لیبی به سرانجام نرسید چراکه در رأس آن رهبری الهی وجود نداشت، اما انقلاب اسلامی ایران به برکت برخورداری از نعمت ولایت ماندگار شده است.

وی با اشاره به اینکه 230 هزار شهید دفاع مقدس در کشور وجود دارد، گفت: در وصیت‌نامه این شهدا 830 هزار بار عباراتی چون"پشتیبان ولایت فقیه باشید"، "امام را تنها نگذارید"، "امام را یاری کنید" و ... آمده که نشان از اهمیت این موضوع دارد.

آبنوش بیان کرد: برای عمل به وصیت شهدا بار دیگر پیمان بسته و مردانه از ولایت دفاع می‌کنیم چراکه امروز تمام حق در برابر تمام کفر ایستاده است.

وی تصریح کرد: امروز همه شیاطین در یک طرف ایستاده و فرزند حضرت زهرا(س) و نایب امام زمان(عج) در طرف دیگر قرار دارد.

خبر از صبا امیدوار

دیدگاه شما