وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 25 شهريور 1393 ساعت 23:28   |   کد مطلب: 9536
با حضور مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان :
سرپرست جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) تویسرکان معرفی شد
 سرپرست جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) تویسرکان معرفی شد
علی نامدار قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان با حفظ سمت به عنوان سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) تویسرکان معرفی شد.

حجت‌الاسلام مرتضی موحدی امام جمعه تویسرکان  در مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید  کمیته امداد امام خمینی(ره) که در محل سالن اجتماعات  این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: عظمت انقلاب اسلامی  و خون شهدا مرهون برکات امام (ره) بوده و هست و ما هر چه داریم از امام (ره) داریم .

وی افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) که با دست پر برکت حضرت امام (ره) بنیان گذاشته شد رسیدگی به محرومان و نیازمندان  را در اولویت کار خود قرار داده است .

علیرضا ابراهیمی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان نیز در این آئین با اشاره به این‌که کمیته امداد در راستای خدمت به محرومان و قشر مستضعف جامعه در خط مقدم است، گفت: تلاش‌ها، برنامه‌ها، حمایت‌ها و خدمات این نهاد سبب شده تا امروز قشر محروم ما از خدمات‌رسانی این نهاد نهایت بهره را ببرند و برخی از این محرومان توانمند شوند.

وی تصریح کرد: مسئولان و کارگزاران این نظام باید شاکر خداوند باشند که فرصت خدمت به مردم را در این برهه از زمان و در این نظام نصیب آنها کرده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان افزود: توانمندسازی مددجویان و جامعه هدف یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین اهداف کمیته امداد محسوب می‌شود.

ابراهیمی افزود: شان مسئولان به فرموده رهبر معظم انقلاب خدمت به مردم است و اگر مدیران خود را خارج از خدمت به مردم بدانند در خارج از مسیر ولایت حرکت می‌کنند.

در این مراسم علی نامدار قائم مقام  کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان با حفظ سمت  به عنوان سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) تویسرکان به معرفی و از خدمات محمدجواد ترکاشوند سرپرست اسبق این نهاد قدرادانی شد.

دیدگاه شما