وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 22 شهريور 1393 ساعت 13:43   |   کد مطلب: 9461
برگزاری انتخابات میاندوره ای مجلس در نهاوند در هاله ای از ابهام
ثبت نام از کاندیداهای انتخابات میاندوره ای مجلس در نهاوند در بیم و امید برگزاری یا عدم برگزاری انتخابات، آغاز شد.

به گزارش نافع به نقل از پایگاه خبری گرو، در حالی که بنا بر اعلام وزارت کشور انتخابات میاندوره ای مجلس در نهاوند در تاریخ ۳۰ آبان امسال برگزار می شود و ثبت نام از کاندیداها از ۲۲ شهریور شروع می شود اما هنوز کسی به واقع از برگزاری انتخابات در نهاوند اطمینان کامل ندارد.
امروز به عنوان روز اول ثبت نام در ساختمان فرمانداری نهاوند خبری از کاندیداها نبود و این موضوع عدم برگزاری انتخابات را شدت بخشید.
عده ای دیگر نیز بر این باورند که کاندیداها ثبت نام خود را به روز های آخر موکول می کنند از این موضوع به عنوان یکی از شگرد های تبلیغی یاد می کنند.
نکته جالب دیگر بی اطلاعی بعضی از مسئولین از این موضوع بود که خود آنها هم واقعا نمیدانند که انتخابات برگزار می شود یا نه؟
این انتفاقات درحالی رخ می دهد که عبدالملکی فرماندار نهاوند در گفت و گویی عنوان کرده بود: شروع مراحل ثبت نام از کاندیداها بر اساس یک روند و مهلت چند روزه از ۲۲ شهریورماه امسال آغاز می‌‌شود و پس از اعلام  تأیید صلاحیت‎‌ها از طرف شورای نگهبان در ۳۰ آبان ماه انتخابات در تمام حوزه‌های شهری و روستایی برگزار می‌شود.
این روزها در سطح شهر و روستاهای نهاوند شدیدترین تبلیغات کاندیداها به خوبی قابل مشاهده است و معلوم نیست وقتی که هنوز اصل برگزاری انتخابات مورد تردید است چرا کاندیداها دست به تبلیغات وسیع زده اند.
اما سوال بی جواب مردم نهاوند در این روزها این است که آیا انتخابات میاندوره ای در نهاوند برگزار میشود یا نه؟

دیدگاه شما