وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 16 شهريور 1393 ساعت 10:03   |   کد مطلب: 9354
بعثت کرمانشاه دومین حریف تدارکاتی الوند همدان
تیم فوتبال الوند همدان برای آمادگی بیشتر در پیش از مسابقات لیگ دسته دوم برابر تیم بعثت کرمانشاه به میدان خواهد رفت.

به گزارش نافع به نقل از همدان ورزش، تیم فوتبال الوند همدان که با حواشی و حرف و حدیث‌های فراوان جمع و جور شده و خود را برای حضور پرقدرت در لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور آماده می‌کند در هفته جاری سه بازی دوستانه و تدارکاتی از سوی کادرفنی برای این تیم در نظر گرفته شده است.

الوندی‌ها که این روزها با تمرینات منظمی که زیر نظر منوچهر بیگم‌جانی به عنوان سرمربی پشت سر می‌گذارند برای انتخاب بازیکنان اصلی و تشکیل یک تیم مسنجم و قرار گرفتن در شرایط مسابقات چند بازی تدارکاتی و دوستانه را در دستور کار خود قرار دادند.

روز یکشنبه ۱۶ شهریور به دعوت تیم الوند تیم دسته دومی بعثت کرمانشاه به همدان سفر خواهد تا برابر نماینده فوتبال همدان دیدار دوستانه و تدارکاتی را برگزار کند.

در نخستین مسابقه تدارکاتی الوندی‌ها موفق شدند تا با سه گل تیم فوتبال شهید شیرودی لالجین صدرنشین لیگ دسته اول باشگاه‌های استان را از پیش رو بردارند.

تیم فوتبال بعثت کرمانشاه هم‌مانند تیم الوند باید از ۱۴ مهر وارد گردونه این رقابت‌ها شود و با تیم‌های ماشین سازی تبریز ، ملی حفاری اهواز، استان سیستان و بلوچستان، منطقه آزاد کیش ، وحدت مشهد ، ابومسلم خراسان ، گاز فجرجم ، استان خرسان جنوبی  و صنعت نفت آبادان رقابت سختی خواهد داشت.

مسابقه دوستانه تیم الوند همدان و بعثت کرمانشاه روز یکشنبه ۱۶ شهریور از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهید مفتح همدان برگزار خواهد شد.

گفتنی است در گروه چهارم لیگ دسته دوم کشور تیم‌های هم‌گروهی با تیم الوند سه تیم از شمال کشور یعنی تیم‌های خونه به خونه مازندران، شهرداری جویبار و سپیدرود رشت خواهند بود، گهر دورود لرستان، بهمن شیراز و شهرداری دزفول دیگر تیم‌های این گروه هستند ضمن اینکه سه تیم از استان‌های خراسان شمالی، زنجان و سمنان که نام آنها مشخص نیست در این گروه کنار الوند رقابت خواهند کرد که از ۱۴ مهر ۹۳ باید به مصاف هم بروند.

 

در حال حاضر برای حضور پرقدرت در لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور آماده می‌کند که با سرمربیگری “منوچهر بیگم‌جانی” و کمک “علی ضمیری‌کامل” و “مصطفی کاشی” و سرپرستی “فرشید گل‌محمدی” تمرینات خود را ادامه می‌دهند.

دیدگاه شما