وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 6 بهمن 1393 ساعت 17:33   |   کد مطلب: 12414
زیرگذر بعثت به نام پیامبر اعظم(ص) مزین شد
سخنگوي شوراي اسلامي شهر همدان از تصویب نامگذاری زیرگذر در حال اجرای بعثت به نام پیامبر اعظم (ص) در شورا خبر داد.

به گزارش نافع، کامران گردان در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به هتک حرمت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس حضرت محمد (ص)؛ افزود: یکبار دیگر دشمنان قسم خورده اسلام با حمایت سردمداران غاصب و صهیونیستی دست به توهینی بی شرمانه و غیر انسانی علیه پیامبر نور و رحمت زدند که اعضای شورای اسلامی شهر همدان ضمن محکوم کردن این حرکت سخیفانه ایادی استکبار در اقدامی تغییر نام زیرگذر در حال اجرای بعثت به نام مبارک پیامبر اعظم (ص) را تصویب کرد.

کامران گردان با بیان اینکه ما اعتقاد داریم توهین به اسلام زمینه ساز توهین به دیگر ادیان الهی است، اضافه کرد: اگر حرمت دین اسلام و پیامبر خاتم خدشه دار شود زمینه برای توهین به دیگر ادیان نیز توسط ایادی استکبار و در راس آنها صهیونیست ها ایجاد خواهد شد.

گردان ادامه داد: شورای اسلامی شهر همدان در راستای مقابله با این اقدام کمترین کاری را که می توانست در برجسته تر کردن هر چه بیشتر نام پیامبر مهربانی ها  داشته باشد نامگذاری پل در حال احداث منطقه بعثت به نام پل پیامبر اعظم (ص) بود.

وی اظهار کرد: طرح تقاطع غیر همسطح پیامبر اعظم (ص) که از زیبایی بسیار مناسبی برخوردار است با داشتن دسترسی های خوبی نسبت به تسهیل در عبور و مرور و انشاءالله رضایتمندی همشهریان را نیز به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/ع

دیدگاه شما