وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 18 دى 1393 ساعت 14:03   |   کد مطلب: 12107
2هزارپانصد بیماران خاص در همدان دفترچه درمانی رایگان دریافت کردند
مدیر‌عامل انجمن بیماران خاص حضرت قائم (عج) همدان از اهدای 2 هزار و 500 مورد دفترچه رایگان خدمات درمانی به بیماران خاص در همدان خبر داد.

به گزارش نافع، غلامرضا حاج‌ولیئی صبح امروز در همایش خیران سلامت در همدان با بیان اینکه موسسه خیریه امدادگران عاشورا در سال 85 با هدف حمایت از بیماران صعب‌العلاج و خاص فاقد بضاعت مالی آغاز به کار کرد و افزود: هیئت مدیره موسسه پس از مطالعه، بررسی کارشناسی و نشست با مسئولان در خصوص وضعیت این بیماران در استان برای کاهش مشکلات بیماران و ارائه خدمات حمایتی مطلوب به آنان و انجام فعالیت‌های آموزشی مبادرت به تشکیل این مجموعه کردند.

وی اضافه کرد: این موسسه از ابتدای تأسیس تاکنون به بیش از 2 هزار و 500 نفر از بیماران خاص به صورت رایگان دفترچه خدمات درمانی اهدا کرده است.

مدیر‌عامل انجمن بیماران خاص حضرت قائم (عج) همدان معرفی 2 هزار نفر از بیماران به بانک‌های استان برای دریافت وام قرض‌الحسنه درمانی، اهدای رایگان دستگاه اندازه‌گیر قند خون به 450 بیمار دیابتی نوع یک و انعقاد قرارداد با مراکز درمانی، آزمایشگاهی و تجهیزات پزشکی و معرفی بیماران نیازمند به این مراکز و پرداخت بیش از 5 میلیارد ریال کمک هزینه نقدی به بیماران نیازمند را از دیگر اقدامات انجام شده دانست.

وی با بیان اینکه موسسه خیریه متشکل از امدادگران جبهه و جنگ است که حمایت از بیماران صعب‌العلاج را پیگیری می‌کنند به آمار بیماران خاص و صعب‌العلاج استان اشاره کرد و افزود: بیش از 3 هزار و 250 بیمار سرطانی و یک هزار و 100 بیمار ام.‌اس و یک‌هزار و 800 نفر به سایر بیماری‌های سخت درمان مبتلا هستند.

حاج‌ولیئی از اهدای کمک 500 میلیون تومانی به بیماران دردمند از ابتدای تشکیل این موسسه تاکنون خبر داد و گفت: با توجه به مشکل تردد بیماران سرطانی تحت درمان رادیوتراپی ساکن در شهرهای مجاور تردد، 20 سوئیت برای آنان در نظر گرفته شد که با هماهنگی مرکز رادیوتراپی در این پذیرش می‌شوند.

وی با بیان اینکه هزینه‌های تاسیساتی موسسه خیریه امدادگران عاشورا توسط دانشگاه علوم پزشکی همدان انجام می‌شود، اظهار کرد: طبق هماهنگی‌های انجام شده خانواده کودکان سرطانی نیز می‌توانند در این مکان پذیرش شوند.

منبع:فارس

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما