وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 22 مرداد 1394 ساعت 08:11   |   کد مطلب: 15779
فعالیت‌های جاسوسی فرقه بهائیت رنگ و شکل جدیدی به خود گرفته که حضور در بیمارستان‌های خصوصی تهران و نشستن در کمین بیماران شهرستانی و خانواده‌هایشان نمونه‌ای از آن است.

به گزارش نافع به نقل از سازمان بسیج جامعه پزشکی، شنیده‌ها حاکی است که تیم‌های تبلیغاتی بهائیان، در تصمیمی همه جانبه روش‌های تبلیغاتی خود را در محیط‌های مختلف مانند فعالیت‌های روستایی، فعالیت‌های توسعه اجتماعی با رویکرد تبلیغی، دوست یابی، تیم‌های ورزشی، دانشجویان، ایجاد سازمان‌های مردم نهاد (NGO) و ارتباط گیری با همسایه‌ها مورد امتحان قرار داده‌اند.



بر اساس اخبار واصله، تیم‌های تبلیغی بهائیان با حضور در بیمارستان‌های تخصصی واقع در تهران به گفت‌وگو با اطرافیان بیماران شهرستانی می‌پردازند و در صورت نیاز، کمک‌های مالی و شرایط مناسب اسکان را برای شهروندان بیمار شهرستانی فراهم می‌کنند و سپس آنها را به حلقه‌های شهرستان مدنظر معرفی می‌کنند تا در جلسات توجیهی حضور پیدا کنند.

 

 

گفتنی است؛ تبلیغات پنهانی یکی از شگردهای بهائیان در جذب افراد است که در پیام بیت العدل در 26 ژوئن سال 2006 اعلام عمومی شده است و همچنان در دستور کار تشکیلاتی آنان قرار گرفته است، تیم‌های تبلیغاتی این فرقه وابسته به اسرائیل است.

انتهای پیام/م

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما