وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 13 شهريور 1393 ساعت 11:01   |   کد مطلب: 9318
مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی همدان:
همدان جزء 10 استان برتر کشور در تعداد تعاونی‌هاست
مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی همدان: همدان جزء 10 استان برتر کشور در تعداد تعاونی‌هاست
همزمان با هفته تعاون، جشنواره تعاونی‌ها و کارآفرینان برتر استان همدان برگزار شده و 53 تعاونی و کارآفرین برتر تجلیل می‌شوند.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان همدان با بیان این مطلب در گفتگو با نافع گفت: این جشنواره 19 شهریور برگزار شده و 19 تعاونی برتر استان، 3 کارآفرین برتر استان، 19 تعاونی برتر شهرستانی و 12 کارآفرین نمونه شهرستانی مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

مسعود اقلامی با اشاره به برنامه‌های هفته تعاون در همدان افزود: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، غبارروبی مزار شهدا، شرکت در آیین سیاسی، عبادی نماز جمعه و برپایی ایستگاه صلواتی در این محل و  برگزاری مسابقه دوچرخه‌سواری و کوهپیمایی خانوادگی از مهمترین این برنامه‌هاست که 13 تا 19 شهریور در همدان برگزار می شود.

 وی اعلام کرد: همچنین از بین تعاونی‌های برتر استان همدان، تعدادی به جشنواره تعاونی‌های برتر کشور  راه یافته‌اند که 15 شهریور با حضور رئیس جمهور تجلیل می‌شوند.

مدیرکل تعاون و رفاه اجتماعی استان همدان با اشاره به نقش مهم تعاونی‌ها در تحقق اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: تشکیل تعاونی‌ها تجمیع سرمایه‌های خرد است و نقش مؤثری در رونق اقتصادی کشور دارد.

اقلامی با بیان اینکه حمایت از سرمایه‌های خرد از اهداف وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی است، اعلام کرد: تشکیل شرکت‌های تعاونی توسعه عمران شهرستانی از مهمترین برنامه‌ها در این زمینه به شمار می‌رود که در حال اجراست.

وی خاطرنشان کرد: استان همدان از نظر تعداد تعاونی‌ها جزء 10 استان برتر کشور قرار دارد.

گفتگو از سمیه مظاهری

دیدگاه شما