وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 6 شهريور 1393 ساعت 09:40   |   کد مطلب: 9201
نماینده مردم همدان در مجلس:
موانع سرمایه‌گذاری در استان برطرف شده است
موانع سرمایه‌گذاری در استان برطرف شده است
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: موانع سرمایه‌گذاری در استان برطرف شده است.

امیر خجسته در مراسم کلنگ‌زنی مجتمع فولاد فامنین با اشاره به اینکه منطقه ویژه اقتصادی در شهرستان فامنین جزو مصوبات سفر مقام معظم رهبری است که تا کنون مغفول مانده بود، اظهار کرد: 30 هزار شغل با راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی پیش‌بینی‌شده است که در 2 هزار هکتار قرار خواهد گرفت.

 

وی با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی فامنین به دلیل توقف امور در آستانه انحلال بود، افزود: با پیگیری‌ها انجام‌شده و تلاش مدیر ارشد استان منطقه ویژه اقتصادی احیا شد.

 

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر آنکه موانع سرمایه‌گذاری در استان برطرف شده است، تصریح کرد: سه سال پیش سرمایه‌گذاری با 200 میلیارد تومان سرمایه در همدان جذب نشد و به استان ایلام رفت.

 

وی با تأکید بر اینکه در حال حاضر هیچ مانعی بر سر راه توسعه همدان قرار ندارد، ادامه داد: در حال حاضر جواز تأسیس در عرض کمترین زمان ممکن به مانند کشورهای توسعه‌یافته در اختیار سرمایه‌گذار قرار می‌گیرد.

 

خجسته با اشاره به اینکه پتروشیمی ابن‌سینا با یک هزار و 200 میلیارد تومان سرمایه در آینده نزدیک کلنگ زنی خواهد شد،  خاطرنشان کرد: یک شهرک داروسازی در 27 هکتار زمین ایجاد خواهد شد که سرمایه‌گذاران آن از کشور فرانسه به استان آمده‌اند.

 

وی با تأکید بر اینکه همدان و فامنین مناطقی هستند که حقشان ادانشده، یادآور شد: با اجرایی شدن پروژه‌ها مختلف بحث اشتغال در استان همدان برطرف خواهد شد.

 

نماینده مردم همدان و فامنین در خانه ملت با بیان اینکه باید به دنبال جذب سرمایه‌های ملی و بین‌المللی در همدان بود، یادآور شد: دولت به دنبال کوچک‌سازی بوده  و امکان سرمایه‌گذار ندارد، بنابراین بخش خصوصی باید در این حوزه‌های مختلف اقتصادی ورود پیدا کند.

دیدگاه شما