وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 3 مرداد 1393 ساعت 09:32   |   کد مطلب: 8573
روز قدس،روز نصرت خواهی برای مردم نستوه و مظلوم فلسطین است
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی فامنین در آستانه برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس طی نشستی اظهار داشت:روز قدس،روز نصرت خواهی برای مردم نستوه و مظلوم فلسطین است.

به گزارش نافع به نقل ازآوای فامنین، حجت الاسلام سیدیوسف مهدیان سرپرست اداره تبلیغات اسلامی در آستانه برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس طی نشستی اظهار داشت:روز قدس،روز نصرت خواهی برای مردم نستوه و مظلوم فلسطین است.

حجت الاسلام مهدیان بیان داشت:روزهای خون‌بار مردم فلسطین در ماه رمضان دل هر انسانی را به درد می‌آورد و خشم و نفرت از رژیم غاصب اسرائیل را در قلوب مردم دوچندان می‌کند.مردم مظلوم فلسطین با ایستادگی و مقاومت و پاسداری از خون شهدا دشمن اصلی جهان اسلام را نابود خواهند کرد.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی ابراز داشت:امام خمینی(ره) با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس برای همیشه قدس و سرزمین‌های اشغالی را زنده و تجدید حیات بخشیده است.لبیک به فرمان امام و رهبر خویش برای دفاع از مظلومان جهان امری واجب بوده که ملت ایران همه ساله در روز جهانی قدس آن را به اثبات می‌رسانند.

وی افزود:روز قدس فرصت مناسبی است تا ملت های مسلمان و آزادیخواه جهان به دفاع از حقوق مردم فلسطین به خیابان ها آمده و موجی از محکومیت علیه رژیم صهیونیستی را به صورتی گسترده و فراگیر به نمایش بگذارند.

دیدگاه شما